לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

חרדה גדולה


 

"היי, אמא. מועדים לשמחה".

""מועדים לשמחה, בחור טוב. איך היה החג?".

"היה לנו ממש חם בסוכה".

"היה חם בכל הארץ. תגיד, החבר הזה שלך, 'מילר' (שם בדוי), מה השם הפרטי שלו?".

"'גלעד'. למה? הוא הביא לי את הדואר שלי? (ביקשתי מגלעד מילר (שם בדוי) שימסור את הדואר מהדירה הקודמת שלי לחבר אחר שגר ביישוב שהוריי גרים בו כדי שהם ימסרו לי אותו. שניהם יצאו למילואים יחד והיו אמורים להיפגש שם)".

מישהו בשם 'גלעד מילר' נהרג ברצועת עזה. שמעתי על כך עכשיו בחדשות. אבל הוא היה חייל".

"גלעד מילרר במילואים עכשיו! בן כמה היה זה שנהרג?".

"אני אבדוק באינטרנט."

"טוב, אני אתקשר אלייך עוד מעט".

 

בדקות שעברו מאז התרוצצו בראשי התסריטים הכי גרועים.

 נזכרתי במיכאל ז"ל שנהרג בהיתקלות עם מחבלים בזמן ששירת עם גלעד במילואים. חשבתי על גלעד, על טוב ליבו, על חיוכו המקסים, על החברוּת שלנו ועל כל הרגעים הטובים שלנו יחד.

חשבתי על כך שבטח מנסים להשיג אותי בפלאפון ולא מצליחים כי הפלאפון לא היה איתי.

חשבתי על כך שכדאי שנגיע הביתה במהירות כדי שאוכל להתקשר לחברים כדי לברר אם זה באמת הוא.

 

כעבור דקות ארוכות, הדוד של אשתי נכנס ומסר לי פרטים נוספים על גלעד מילר ז"ל שנהרג בחג ברצועת עזה.

נשמתי לרווחה. זה לא החבר שלי. 

אני מתאר לעצמי מה המשפחה והחברים של גלעד מילר ז"ל בטח מרגישים ולא הייתי רוצה להיות במקומם חס וחלילה. 

 

נכתב על ידי , 30/9/2004 20:53  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהי ב-6/10/2004 10:26



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)