לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2008

מי אני ומה שמי? אליהו הנביא


ליל הסדר.

השעה כבר מאוחרת ואנחנו נמצאים רגע לפני "שפוך חמתך", הזמן שבו פותחים את דלת הכניסה. תמיד יש מין מחשבה כזאת בראש שאולי נפתח את הדלת ואליהו הנביא יכנס פתאום ויאמר "שלום! פסח שמח!".

חשבתי שיהיה מצחיק אם אחמוק החוצה מהדלת האחורית בלי שאף אחד ישים לב ואז כשהם יפתחו את הדלת אני אפתיע אותם ואגיד משהו כמו "אני אליהו הנביא!". כן, זה יהיה מאוד משעשע לראות את הפנים של כולם כשאעשה זאת, חשבתי לעצמי.

 

חמקתי החוצה מהדלת האחורית בשקט-בשקט והקפתי את הבית בצעדים חרישיים. עכשיו כל שנותר לעשות זה להמתין מחוץ לדלת הקדמית ואז להפתיע את כולם.

שמעתי את אבא שלי מתקרב לדלת. הוא כבר נגע בידית ואז הוא אמר: "איפה בחור טוב? (אלא שהוא השתמש בשמי האמיתי ולא ב"בחור טוב")".

הוא עזב את הידית והתחיל לקרוא בשמי. "בחור טוב!".

לא עניתי.

"אתה בסדר?"

"אולי הוא בשירותים?"

"בחור טוב! אתה בסדר?"

"הוא לא למעלה".

"הוא לא בשירותים?"

"לא!"

"בחווווווווווווור טוווווווווב!"

 

בשלב זה הבנתי שאם לא אעצור את ההמולה הם ישלחו משלחת חיפוש אחריי.

 

הקשתי בדלת והם באמת היו מאוד מופתעים לראות אותי בחוץ. פתאום לעמוד בחוץ ולחכות שיפתחו את הדלת כדי להפתיע אותם כבר לא נראה כמו רעיון טוב כל כך.

נכתב על ידי , 20/4/2008 23:50  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-5/5/2008 11:25



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)