לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2003

מעשה בכמה בלונים


 
אחרי שגיל -את העלתה בי הרהורים עצמיים באשר לאמיתות הגדרתי העצמית כ"בחור טוב", החלטתי לתת לה ולכם נימוק למה אני לא כזה בחור טוב. והריהו לפניכם:
לפני חודש-חודשיים הלכתי לתומי ברחוב כשלפניי צעדה חבורה של בנות. הבנות החזיקו בלונים וציחקקו להן כמו שרק בנות יודעות איך. השעה הייתה שעת ערב ובחוץ שררה אפילה. (טוב, אני מגזים, אבל חוץ ממנורות רחוב לא הייתה תאורה).
המשכתי להתקדם, הבנות עדיין לפניי, כשלפתע ראיתי 2-3 בלונים קשורים יחדיו בחוט על המדרכה.
הבנות כבר עברו את הבלונים (או שמא- הבלונים נפלו להן?) ולא היה לי ספק שאילו הבלונים של הבנות, הן בוודאי התייאשו מהן (כי מי יחזור לקחת 2 בלונים מסכנים?).
הרמתי את הבלונים והחלטתי כי הם יכולים לשמש את בני הפעוט כמשחק. ודאי וודאי כי הוא יעשה שימוש בבלונים יותר מחבורת הבנות הצחקניות.
המשכתי ללכת, הבלונים בידי, אבל רק כדי להיות בטוח שהבנות לא ירצו את הבלונים החזקתי אותם צמוד אלי מצד שמאל (כשעקפתי את הבנות שהלכו מימיני) ולאחר סיום העקיפה החזקתי את הבלונים מלפניי.
כנראה שאני לא כזה שמן כי מסתבר שהבנות ראו אותי עם הבלונים.
הבנות שהספיקו להגיע למכוניתה של אחת מהן, התחילו לצעוק בהיסטריה: "הבלונים שלי,היי!".
ואז אחת אחרי השנייה הן צעקו בערך כל שם של בן שהן מכירות:
"אילן!, איציק!...".
אבל את השם האמיתי שלי הן לא צעקו, אז לא הסתובבתי.
שמעתי מאחורי גם צפירות של מכונית, אבל לא הסתובבתי (מה אני, פרחה שכל ערס צופר לה?!).
המשכתי ללכת עד שפניתי ימינה בצומת ואז כבר הפסקתי לשמוע את הצעקות.
 
הבן שלי בכלל לא התעניין בבלונים, ואילו הבלונים התכווצו אחרי זמן לא רב.
 
נכתב על ידי , 26/6/2003 00:59  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מלאכים ושדים ב-16/4/2009 23:07



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)