לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2003

המתנות הטובות בחיי


  למרות ההפצרות של סמסרה ופונץ' בננה שאכתוב על מה כן לקנות לגבר, החלטתי שאני לא אענה לבקשתם בשלב זה, אלא ארשום חלק מהמתנות הטובות יותר שקיבלתי או נתתי ליום הולדת.
  • ספר: "חבר הוא"- קיבלתי את זה מחברי הטוב לפני כמה שנים בצירוף הקדשה נחמדה. המשמעות שעמדה מאחורי המתנה הייתה יותר חשובה מהמתנה עצמה.
  • ארוחה רומנטית שבושלה ע"י נותנת המתנה- הדרך להגיע אל ליבו של הגבר עוברת דרך קיבתו. קיבלתי מתנה מסוג זה גם מאשתי וגם מאקסית מיתולוגית. כשהאקסית עשתה את זה, זה לווה בהפתעה גמורה מצידי. היא אמרה לי: "בא תראה מה עשיתי היום", וכשנכנסתי ראיתי חדר מלא בשלטים שעליהם היה רשום שמי ומזל טוב ובלונים כיסו את כל הקירות. אחרי זה ישבנו לאכול ארוחה שהיא בישלה.
  • אלבום תמונות מלא בתמונות של חוגג היומולדת- נתתי את זה לחברי הטוב לרגל יום הולדתו יחד עם חברתו דאז. ליד כל תמונה רשמנו הערה מצחיקה ובסוף האלבום שמנו תמונה משותפת שלנו עם ברכות אישיות ליום הולדתו.
  • פיקניק לילי- כשאשתי ואני יצאנו, (עוד לפני שהתחתנו), לקחתי אותה לפארק הירקון. העיניים שלה היו מכוסות כדי שהיא לא תדע לאן אני לוקח אותה וכשהגענו פרשתי שמיכה על הדשא, הדלקתי נרות ויצרתי את השם שלה בעזרת שוקולדים (פסק זמן, מקופלת וכו') ובעזרת בקבוק יין. מאוחר יותר באותו ערב נתתי לה עוד כל מיני מתנות בליווי מכתב שהסביר את המשמעות של כל מתנה.
  • קסטה עם שירים- כחלק מהמתנה הקודמת, נתתי לה גם קסטה עם שירים שהכנתי במיוחד בשבילה. על העטיפה שמתי תמונה שלה. היום כבר יש דרכים יותר משוכללות לעשות את זה, ואני יודע שזה כבר נדוש, אבל באותם ימים הרגשתי שזה אחלה.
  • מסיבת הפתעה-  אני לא חולה על מסיבות הפתעה, אבל, להגיע הביתה ולגלות (טוב, תמיד ידעתי מראש על המסיבות האלה) את כל החברים שלך יושבים בסלון וצועקים לך "הפתעה!", זה עדיין נחמד. זה מראה שאכפת להם ממך. אגב, אני פעם ארגנתי לחבר מסיבה. הסתובבתי איתו במשך יום שלם עד שבערך שעה לפני המסיבה המיועדת מישהו התקשר אליו ואמר לו: "תשמע, בקשר למסיבה היום, אני מצטער, אבל אני אאחר קצת!". לולא זה, עדיין היה לנו את אלמנט ההפתעה וזה היה יוצא מוצלח במיוחד.
  • קלטת וידיאו- הכנתי לידידה קלטת וידיאו שבה כל החברים משתתפים בדרך זו או אחרת. גם שאלתי אנשים סתם ברחוב כל מיני שאלות והם ענו בהתאם לשאלות, אח"כ ערכתי את התשובות שלהם כדי שיתאימו לשאלות אחרות...
  •  כדורסל- חבריי בצבא ידעו על חיבתי העזה למשחק הכדורסל, ולכן נתנו לי במתנה כדורסל מעור אמיתי... מי שקצת מבין יודע שכדור מעור אמיתי עולה יותר מכדור מעור סינטטי, שזה נחמד מאוד מצידם, אבל- כדור כזה לא מתאים למשחק במגרש פתוח (לא באולם)  ולכן, הכדור נהרס תוך זמן קצר.
זהו. אני לא יכול להיזכר בעוד משהו מיוחד במיוחד. אם אני אזכר אני ארשום פוסט נפרד.  
נכתב על ידי , 26/6/2003 15:56  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הודיה אוחיון ב-12/7/2007 14:09



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)