לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

איך הבוס שלי נחקר על הטרדה מינית במשטרה בגללי


אצלנו במשרד אסור לעשן. זה נושא מאוד רגיש אצל הבוס שלי ולמעשה, הדבר הראשון שהוא בירר בראיון הטלפוני, עוד לפני שנפגשנו, זה האם אני מעשן.

בבניין המשרדים שבו אנחנו עובדים, יש המון שלטים האוסרים על העישון, אך למרות השלטים, יש אנשים שמעשנים בתוך הבניין, בחדר המדרגות ואפילו במסדרון. בגלל שהחברה שמתחזקת את הבניין לא אוכפת את חוק העישון, הבוס שלי החליט לתבוע אותה בשם כל עובדי החברה.

בכדי לחזק את כתב התביעה, הבוס יצא, חמוש במצלמה ותיעד את המעשנים הסוררים בשעת פעולה כשהם מעשנים במקומות אסורים. הוא שיכלל את הצילום לאחרונה ועבר לצילומי וידאו שכמעט כולם מתחילים בשאלה: "למה את/ה מעשנ/ת פה?" ומיד בתגובה המעשן שואל "למה אתה מצלם אותי?".

 

היום, כשיצאתי מהמעלית בקומת המשרדים שלנו, הבחנתי במעשנת אחת שעישנה כאילו כלום ליד המעליות. חלפתי על פניה וכשנכנסתי למשרד, אמרתי למנכ"ל שיש מישהי שמעשנת ליד המצלמות, ואם הוא רוצה לצלם אותה, כדאי שיצא.

 

הבוס יצא עם מצלמתו ומיד התחיל לצלם סרטון וידאו המתעד את המעשנת מעשנת במקום אסור.

"למה את מעשנת פה?" הוא שאל.

אולם במקום לענות לו, האישה החלה לחבוט בו וניסתה לחטוף את המצלמה. היא אמרה שהיא תתקשר למשטרה ותגיד שהוא תקף אותה מינית (למרות שלא נגע בה בכלל) והתחילה לצעוק שמישהו תקף אותה.

"יש לך רק בעיה אחת" אמר הבוס שלי בקול שליו, "הכל מתועד במצלמה".

 

כשהוא נכנס למשרד, הוא מיד התקשר למשטרה וביקש שישלחו שוטר כי הוא הותקף על ידי האישה.

כשהשוטרים הגיעו, הם הלכו קודם כל אל האישה ששיקרה להם ואמרה שהוא תקף אותה מינית.

כשהם הגיעו למשרד שלנו, המנכ"ל הראה לשוטר את הסרטון והשוטר רק אמר "הבנתי".

 

השוטרים לקחו אותה לתשאול והבוס שלי הצטרף כדי למלא טפסי הגשת תלונה. בחדר הסמוך הוא שמע אותה אומרת שוב לחוקר שהבוס שלי תקף אותה מינית. הוא מצידו, הזכיר להם שיש לו סרטון שמגבה את גירסתו וצייין שהדבר הכי חמור בעיניו זו תלונת השווא שהיא רצתה להגיש בכך שהעלילה עליו שהוא הטריד אותה מינית.

לאחר זמן קצר הוא חזר למשרד ואילו המעשנת השקרנית עוכבה לתחקור.

 

מה שבאמת הכי נורא בסיפור הזה זה העלילה שהבחורה העלילה עליו. בלי למצמץ, זה היה הדבר הראשון שהיא אמרה לו ואולי זו שיטה אצלה לצאת ממצבים קשים. נאיים בתביעה על הטרדה מינית ויעזבו אותנו.

אני מאוד מקווה שהיא תענש על השקר הזה, כי עבירות מין זה דבר נורא ואיום ואסור לנצל את הכוח להתלונן לרעה.

נכתב על ידי , 22/5/2008 21:51  
91 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-4/6/2008 23:01



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)