לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2008

תחרות מפגש נולד


הדאגה שמא לא יהיה עוד מפגש בסדרת "המפגש שלא היה" השנה הכניסה את חלקכם לאטרף.

כולם רוצים מפגש, מאיימים עליי שיבולע לי אם לא יהיה מפגש ומתחננים להיות חלק מהסיפור הזה.

טוב, נסחפתי. לא כולם, אבל מספיק.

כדי להבטיח שהשנה באמת יתקיים עוד "מפגש" שכזה, הגתה מיס לימונדה רעיון:

תחרות כתיבת סיפור בסגנון "המפגש שלא היה" בין הקוראים שלי. ומה הפרס שהיא מציעה? כותב "המפגש שלא היה" הטוב ביותר יזכה להיות הדמות המרכזית בסיפור "המפגש שלא היה" שאני אכתוב השנה.

בהתחלה התלהבתי מהרעיון. אחר כך הסתייגתי. הרי, מי אמר שהסיפור שלי יהיה טוב יותר מהסיפור הכי טוב שלכם? איזה מין פרס זה בכלל?

אבל אז חשבתי על זה עוד קצת, ולפני שאני מתחרט, אני מסכים. אני מסכים כי מסקרן אותי לדעת איך אתם תכתבו את "המפגש שלא היה". אני חושב שכולם  יכולים להנות מזה וגם תקבלו יותר חשיפה, כי שאר הקוראים יכנסו לקרוא את הסיפורים שלכם, כך שכולם מרוויחים.

 

כמה כללים לפני שאתם ניגשים למלאכת כתיבת יצירת המופת שלכם:

  • את הסיפור יש לפרסם עד 21.6.08 ולשים לינק אליו בתגובות כאן.
  • מותר לכלול בסיפור כמה דמויות שאתם רוצים.
  • ככל שהדמויות בסיפור יהיו יותר נאמנות למקור (כלומר: שמתאים להם להתנהג בסיפור כפי שאתם תתארו) כך תזכו ביותר נקודות.
  • הסיפור הטוב ביותר יזכה את כותבו בתהילת עולם וגם יזכה את כותבו בזכות להיות הדמות המרכזית בסיפור "המפגש שלא יהיה 2008" שאותו אפרסם בעז"ה בבלוג שלי, ככל הנראה בקיץ הקרוב.
  • נא להשתדל לא להעליב ולא להעלב מהחיקויים שבסיפורים.

עריכה:

  •  אם אני לא מכיר אתכם, כלומר: מעולם לא הגבתם כאן או שאני לא קורא בבלוג שלכם, לא תוכלו להיות הדמות הראשית בסיפור שלי.
  • את הסיפורים שלכם אתם יכולים לכתוב על הקוראים שלכם ועל בלוגים שאתם מכירים, לאו דווקא על הקוראים שלי.

בהצלחה!


 

חורף התחפשה אליי לרגל 5 שנים להולדת הבלוג. תראו כאן.

נכתב על ידי , 8/6/2008 15:27  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -אני- ב-22/6/2008 22:30



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)