לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

גננת מתנשאת


 

בתחילת השנה הייתה אסיפת הורים בגן של אהרן. לדאבוננו לא יכלנו להגיע לאסיפה ומסתבר שזו טעות שנשלם עליה במשך כל השנה.

באותה אסיפה, כנראה שהגגננת הודיעה הרבה דברים להורים ומי שהפסיד את אותה אסיפה, לא ידע מה הוא הפסיד עד שיפסיד דבר נוסף.

רוצים דוגמה? בבקשה:

בשבוע שעבר הגננת הודיעה לנו שתערך מסיבת יום הולדת לאהרן בגן (באיחור של חודשיים). היא ציידה אותנו ברשימת ממתקים והפתעות לילדים שעלינו לקנות ולא שכחה לציין בתחתית הרשימה שהמיסבה תערך ללא השתתפות הורים.

מה שווה המסיבה אם אנחנו לא יכולים להשתתף בה?

 

בשנה שעברה, גם אני וגם אשתי השתתפנו במסיבת יום ההולדת שלו בגן. צילמתי שם המון תמונות ויש לנו מזכרת מהמסיבה. אבל למסיבה הזאת, לא הורשינו לבוא.

מסתבר שהיא הסבירה על כך באסיפת ההורים.

אחרי שאספתי את אהרן מהגן ושאלתי אותו איך הייתה המסיבה, הגננת שאלה אותי למה לא שלחתי איתו מצלמה.

אמרתי לה שלא ידעתי שזאת אפשרות (הרי אנחנו לא הוזמנו למסיבה) והיא רק אמרה "אמרתי את זה באסיפת הורים" (יופי לך, למה לא כתבת את זה גם בפתק ששלחת לנו? את הרי יודעת שלא היינו באסיפת הורים).

 

בהזדמנות אחרת, היא התעקשה שאחזיר תיקיה שכל ילד קיבל מהגן. אני התעקשתי שמעולם לא קיבלנו תיקיה כזאת.

"את בטוחה שקיבלנו זאת תיקיה?" שאלתי אותה.

והיא ענתה שקיבלנו.

כששאלתי את אשתי מאוחר יותר בנוגע לתיקיה, הסתבר שמיד אחרי שקיבלנו את התיקיה, מישהי אחרת לקחה את התיקיה של אהרן ורשמה מעל השם שלו (שהיה רשום בעט) שם של ילדה אחרת בגן בטוש עבה.

אשתי אמרה את זה לגננת והיא הבטיחה לתת לה תיקיה חדשה- הבטחה שקויימה רק לאחר שאשתי הזכירה לה זאת יום אחרי שנזפה בי על שלא החזרתי את התיקיה (שלא קיבלנו עד אז).

 

אני שונא שמדברים אליי מלמעלה. ההרגשה שאני מקבל ממנה היא של התנשאות ובכל פעם שאני מדבר איתה אני מרגיש כזה קטן. בכל פעם שהיא אומרת לי משהו אני חושב לעצמי (ולפעמים גם שואל אותה) "על מה לעזאזל היא מדברת?" ואז היא מראה לי דבר כזה או אחר- "כל הילדים קיבלו אחד" ואני יכול להישבע שלא ראיתי דבר כזה אצלנו בבית. ואז אני מרגיש כאילו אני בכלל לא מעורב בכל מה שקורה עם אהרן והגן שלו (ואני חושב שזה לא נכון).

בגן הקודם של אהרן, לא הרגשתי ככה בכלל. הגננת הקודמת לא הייתה מדברת אליי כאילו אני אחד הילדים ואם לא הייתי באסיפת הורים, היא הייתה מעדכנת אותי במה שהפסדתי.

 

גם ההורים של הילדה שחגגה יום הולדת עם אהרן בגן לא היו באסיפת ההורים (היחידה לכל השנה) ולכן גם להם לא תהיינה תמונות מהמסיבה.

אני מקווה שלפחות הילדים נהנו.

 



נכתב על ידי , 31/10/2004 02:19  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-4/11/2004 00:58



379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)