לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2004

גננת מתנשאת


 

בתחילת השנה הייתה אסיפת הורים בגן של אהרן. לדאבוננו לא יכלנו להגיע לאסיפה ומסתבר שזו טעות שנשלם עליה במשך כל השנה.

באותה אסיפה, כנראה שהגגננת הודיעה הרבה דברים להורים ומי שהפסיד את אותה אסיפה, לא ידע מה הוא הפסיד עד שיפסיד דבר נוסף.

רוצים דוגמה? בבקשה:

בשבוע שעבר הגננת הודיעה לנו שתערך מסיבת יום הולדת לאהרן בגן (באיחור של חודשיים). היא ציידה אותנו ברשימת ממתקים והפתעות לילדים שעלינו לקנות ולא שכחה לציין בתחתית הרשימה שהמיסבה תערך ללא השתתפות הורים.

מה שווה המסיבה אם אנחנו לא יכולים להשתתף בה?

 

בשנה שעברה, גם אני וגם אשתי השתתפנו במסיבת יום ההולדת שלו בגן. צילמתי שם המון תמונות ויש לנו מזכרת מהמסיבה. אבל למסיבה הזאת, לא הורשינו לבוא.

מסתבר שהיא הסבירה על כך באסיפת ההורים.

אחרי שאספתי את אהרן מהגן ושאלתי אותו איך הייתה המסיבה, הגננת שאלה אותי למה לא שלחתי איתו מצלמה.

אמרתי לה שלא ידעתי שזאת אפשרות (הרי אנחנו לא הוזמנו למסיבה) והיא רק אמרה "אמרתי את זה באסיפת הורים" (יופי לך, למה לא כתבת את זה גם בפתק ששלחת לנו? את הרי יודעת שלא היינו באסיפת הורים).

 

בהזדמנות אחרת, היא התעקשה שאחזיר תיקיה שכל ילד קיבל מהגן. אני התעקשתי שמעולם לא קיבלנו תיקיה כזאת.

"את בטוחה שקיבלנו זאת תיקיה?" שאלתי אותה.

והיא ענתה שקיבלנו.

כששאלתי את אשתי מאוחר יותר בנוגע לתיקיה, הסתבר שמיד אחרי שקיבלנו את התיקיה, מישהי אחרת לקחה את התיקיה של אהרן ורשמה מעל השם שלו (שהיה רשום בעט) שם של ילדה אחרת בגן בטוש עבה.

אשתי אמרה את זה לגננת והיא הבטיחה לתת לה תיקיה חדשה- הבטחה שקויימה רק לאחר שאשתי הזכירה לה זאת יום אחרי שנזפה בי על שלא החזרתי את התיקיה (שלא קיבלנו עד אז).

 

אני שונא שמדברים אליי מלמעלה. ההרגשה שאני מקבל ממנה היא של התנשאות ובכל פעם שאני מדבר איתה אני מרגיש כזה קטן. בכל פעם שהיא אומרת לי משהו אני חושב לעצמי (ולפעמים גם שואל אותה) "על מה לעזאזל היא מדברת?" ואז היא מראה לי דבר כזה או אחר- "כל הילדים קיבלו אחד" ואני יכול להישבע שלא ראיתי דבר כזה אצלנו בבית. ואז אני מרגיש כאילו אני בכלל לא מעורב בכל מה שקורה עם אהרן והגן שלו (ואני חושב שזה לא נכון).

בגן הקודם של אהרן, לא הרגשתי ככה בכלל. הגננת הקודמת לא הייתה מדברת אליי כאילו אני אחד הילדים ואם לא הייתי באסיפת הורים, היא הייתה מעדכנת אותי במה שהפסדתי.

 

גם ההורים של הילדה שחגגה יום הולדת עם אהרן בגן לא היו באסיפת ההורים (היחידה לכל השנה) ולכן גם להם לא תהיינה תמונות מהמסיבה.

אני מקווה שלפחות הילדים נהנו.

 



נכתב על ידי , 31/10/2004 02:19  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-4/11/2004 00:58
 



בואי תני לי נשיקה


 

תוכניות החדשות של ערוץ 2 הראו שוב ושוב בלופּ את יאסר עראפת יושב מוקף באוהביו, חובש כובע גרב ומנסה לנשק את ידו של האיש בחליפה החומה שהחזיק את ידו של הראיס.

משום מה, בחרו להראות דווקא את הקטע הזה בלופּ ושיעשע אותי לראות בכל פעם את יאסר עראפת מנסה לנשק את היד של האיש בחליפה החומה ואת האיש בחליפה החומה מרחיק את ידו מהפה של הטרוריסט המנשק.

 

אגב, לדעתי הממשלה עושה בשכל שהם מאשרים את כל הבקשות לסיוע רפואי מצד הפלשתינאים. אם עראפת ימות, לפחות שלא יאשימו את ישראל גם בזה.

 

שנשמע בשורות טובות...

 

 



נכתב על ידי , 28/10/2004 19:45  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-31/10/2004 01:46
 



קצת התחשבות


 

היום הלכתי ל"ביטוח לאומי" כדי למלא (שוב) את הטופס לביטול הקנסות.

העדפתי ללכת לסניף הביטוח הלאומי על פני שליחת הטופס בפקס מפני שהם כבר איבדו לי את הטופס בפעם הקודמת שמילאתי אותו (וזה דווקא היה בסניף שלהם...).

 

הגעתי לסניף בפתח תקווה היישר לתוך בלאגן.

פקידה אחת(!) קיבלה עשרות אנשים שהמתינו בתור רק כדי לקבל מספר שמפנה אותם לתור נוסף בקומה אחרת.

לאחר שקיבלתי מספר, חיכיתי עם אשתי ובננו התינוק שישן בעגלה למעלית שתיקח אותנו לקומה אחרת.

אישה נוספת עם עגלה נכנסה ראשונה למעלית.

אשתי שאלה אותה אם יש מקום לעוד עגלה ולפני שהאשה הספיקה לענות לה, עקפו אותנו אנשים אחרים ונכנסו במהירות למעלית.

נאלצנו להמתין למעלית אחרת. מרגיז.

למעשה, לא הייתה לנו סיבה למהר. למעלה היה תור ארוך בכל מקרה.

 

כשסוף סוף הגיע תורי, הפקידה אמרה לי את מה שחששתי ממנו: "התיק שלך לא מנוהל כאן, הוא מנוהל בעיר... (מקום מגוריי הקודם)".

אמרתי לה שעכשיו אני גר בפתח תקווה ולרווחתי היא העבירה את התיק שלי לפתח תקווה, לאחר שאימתה את דברי באמצעות המחשב.

אלא שאז, היא הגישה לי מספר נוסף- "תמתין לתורך ויטפלו בך באחד מהחדרים האלה".

"אני אמור לחכות שוב בתור?" שאלתי בתדהמה.

"אל תדאג, אין הרבה אנשים לפנייך".

הבטתי במספר שנתנה לי ואז בצג שהראה איזה מספר אמור להיכנס לאיזה חדר.

באמת לא היו הרבה לפניי. רק שבעה אנשים, שלפחות על פי הדלתות הסגורות היה נראה שהם יכולים להיכנס לכל אחד משלושת החדרים שהיו שם (מאוחר יותר התברר לי שרק בשני חדרים הייתה קבלת קהל).

 

הזמן חלף לאט.

כל מי שנכנס שהה שם זמן ממושך.

 

סדרן, או מאבטח שתפקידו נראה לשמור על הסדר שם, ניסה להריץ עניינים וקרא לאנשים להיכנס. הוא קרא למספר מסויים, ואם לא הייתה תגובה אחרי כמה שניות, קרא למספר הבא.

 

אני הייתי מספר 37.

כמה דקות אחרי שמספר 36 נכנס, הגיע פתאום איש שאמר שהיה בשירותים ולכן פיספס את המספר שלו. הוא היה מספר 35. לא ממש רציתי לוותר לו, אבל החלטתי כן לוותר לו כי בכל זאת הוא פיספס רק בכמה דקות והאמנתי לו שבאמת היה בשירותים.

מספר 36 שהה שם זמן ארוך. ארוך מאוד.

 

רבע שעה אחרי שמספר 35 הגיע מהשירותים, הגיע לחדר ההמתנה מישהו אחר, מספר 32.

הוא היה מאוד מופתע לראות שכבר עברו את המספר שלו "כל אחד יושב שם 45 דקות, איך הגיעו כבר ל-36?" הוא שאל ופנה לדלפק שבו נתנו את המספרים לתור הזה כדי לקבל מספר חדש.

או אז, ניגש אליו הסדרן ואמר לו "מה הבעיה? תיכנס עכשיו!".

האיש עשה כמצוות הסדרן והתיישב מאחוריי.

הוא פגש שם חבר שלו וסיפר לו שאחרי שקיבל מספר, הוא יצא לעשות סידורים ואז הלך הביתה כדי לאכול ארוחת צהריים ורק אחר כך חזר ו"גילה" שכבר עברו את המספר שלו (כמה מפתיע שלא חיכו לו...).

 

מאוד הכעיס אותי לשמוע את זה.

אני ישבתי שם כל הזמן הזה ולא עזבתי את מקומי כדי לא לפספס את התור שלי, והנה מגיע אחד שעוקף את כולם מימין ובאישור הסדרן.

 

כשהצג הראה סוף סוף "37", נעמדו שלושה אנשים: מספר 32, מספר 35 ואני.

מספר 35 רצה להיכנס, אבל מספר 32 אמר שיש לו מספר נמוך יותר ולכן הוא צריך להיכנס.

אני אמרתי לו שהוא לא היה פה ושאני לא זזתי מהמקום בזמן שהוא נעלם.

הסדרן המעצבן התערב והכניס את מספר 32, למורת רוחם של כל מי שהיה בסביבתי.

 

הסדרן אמר שבסך הכל עברו כמה מספרים והוא היה בשירותים ולכן פיספס.

מס' 35 אמר לו שהוא (מס' 35) היה בשירותים, והגיע כמה דקות מאוחר, אבל האיש הזה הגיע הרבה אחריו וזה לא הגיוני שהוא היה בשירותים.

הסדרן אמר רק "קצת התחשבות" ופנה לשבת.

אמרתי לו שהוא צריך להתחשב באלה שנשארו בחדר ההמתנה ולא הלכו לעשות סידורים באמצע.

 

ניגשתי אליו ואמרתי לו שזה לא תקין שהוא נתן לו ככה להיכנס אחרי שהוא לקח מספר והלך ואילו אנחנו חיכינו והתייבשנו בתור.

הוא אמר לי שאלה הנהלים(!).

אמרתי לו שזה נוהל לא תקין שאפשר לקחת מספר בבוקר ולבוא כמה שעות אחר כך ולהכנס בלי תור.

 

זמן רב לאחר מכן, יצא מספר 36 סוף סוף מהחדר ואז נכנס... מספר 35.

המתנתי עוד עד שמס' 32 יצא סוף סוף ונכנסתי מיד, תוך שאני שומע שהאנשים בחוץ צעקו עליו על מה שעשה.

קיבלתי את מה שרציתי ויצאתי משם.

 

לא יכולתי שלא לחשוב על כמה רעיונות לשיפור וייעול התהליך:

1. הוספת עמדות לשירות הציבור.

2. אם מישהו מפספס את תורו ומגיע אחרי יותר משתי דקות, שיקח מספר חדש ויחכה בסוף התור.

3. שיהיו פחות פקידי אמצע. עמדתי ב-3 תורות ארוכים רק כדי לקבל דבר קטן.

4. שתהיה אפשרות למלא את הטופס ולשלוח אותו באמצעות האינטרנט. אין סיבה ללכת במיוחד לביטוח הלאומי כדי לעשות זאת.

5. בינתיים, לקחת מספר ולבוא ביום למחרת מתי שרוצים. ככה אפשר להיכנס בלי תור...  

 

נכתב על ידי , 26/10/2004 23:03  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-3/11/2004 13:14
 



לדף הבא
דפים:  

379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)