בפרסומת של אייג'קס, לנוזל לשטיפת רצפות, שמתם לב שהאישה ששוטפת את הרצפה כל הזמן מנגבת רק מרצפת אחת?
שמתם לב כמה לכלוך יצא רק מאותה המרצפת?
אולי בגלל זה הם היו צריכים שכל המשפחה תעזור להעביר את הדלי מיד ליד, בכל זאת, זה הרבה לכלוך...
בפרסומת של DOVE לשמפו שלהם, הם מספרים שהשיער נשבר ונושר ועוד כל מיני דברים רעים שקורים לו, ואז הם משווים בין שימוש בשמפו DOVE לבין משהו אחר ומראים שעם השמפו שלהם אחוז הנשירה יורד בהרבה.
אני תמיד חשבתי שהם משווים בין השמפו שלהם לבין שמפו אחר, אבל אחרי שקראתי את האותיות הקטנות, גיליתי שהם בעצם משווים בין שימוש בשמפו DOVE לבין אי שימוש בשמפו כלל!
כלומר, יתכן מאוד שאותן התוצאות היו מושגות בשימוש בכל שמפו ולאו דווקא בשמפו DOVE.
לדעתי, הפרסומת הזאת התכוונה להטעות את הצרכנים.
בפרק מהתכנית "דרוש מנהיג" ששודר אמש, הטיסו את המתמודדים לקפריסין במטוס "ישראאייר". כנראה כדי למנוע "פרסום סמוי" לחברת התעופה, דאגו מפיקי התכנית לטשטש את הכיתוב שהופיע על המטוס ובו שם חברת התעופה.
אותי זה הצחיק, כי כמה דקות לאחר מכן, הופיעה פרסומת גלוייה למדי ש"המתמודד או המתמודדת שיעזבו את התכנית, יקבלו חופשה בישראל מתנת חברת ישראאייר"...
שמתם לב שתמיד לפני התכנית "ארץ נהדרת", מופיעה שקופית "פרסומת אחת וחזרנו" או "2 פרסומות ואנחנו חוזרים".
"טוב, אם זה רק פרסומת אחת, אני אמתין", חושב לעצמו צופה ממוצע.
אלא שאז, אחרי הפרסומת ה"אחת", מגיעים 5 דקות של קדימונים (פרומואים) לתכניות אחרות ולאחריהן... שוב פרסומות.
הפעם כבר אין את הכיתוב "פרסומת אחת וחזרנו". זה בגלל שסבב הפרסומות הזה יארך כ- 5 דקות נוספות.
זה ממש מרגיז אותי בגלל שהם יכלו לא לשקר ולומר "פרסומת אחת" ובכל זאת הם בחרו להטעות את הצופים.