לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2006    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2006

עולם אחר


נזכרתי למה כיניתי את עצמי בכינוי "בחור טוב", לפני 500 פוסטים בדיוק. (כן, זה הקטע ה-500 שאני כותב בבלוג).

 

זה לא כי אני טוב מאחרים או טוב בכלל, אלא פשוט, שבמקומות שמהם באתי, כולם טובים וכולם ישרים.

מילה זו מילה ואפשר לסמוך על אחרים שלא ינצלו את תמימותך ובאמת ובתמים (משחק מילים שכזה) יעזרו לך איך שהם יכולים לעזור. בין אם זה בעצה טובה, או בעזרה פיזית או במילה טובה כשצריך ותמיד בלי חשבון.

אנשים כאלה, שלא עושים חשבונות של "כמה ההוא עזר לי ולכן כדאי שאעזור לו", או להבדיל- "ההוא לא עזר לי אז ולכן לא אעזור לו היום". הם פשוט שם כשצריכים אותם וגם כשלא.

 

אולי אני נאיבי ותמים, אך בעולם שממנו באתי, אנשים התנהגו כמו בני אדם. שם אף אחד לא חיפש איך להרוויח על חשבוני, לא השלה אותי ולא הבטיח לי הבטחות שלא יכל לקיים.

לצערי, נאלצתי לגלות בדרך הקשה שלא כולם טובים ושלא כל מי שמבטיח, גם מקיים.

גיליתי שיש אנשים שאינם הגונים בכל הצבעים והגדלים. גיליתי שכיפה על הראש אינה ערובה לשום דבר, אפילו לא לערכים.

והתחלתי לתהות איך זה ששמרו עלי כל השנים בעולם אחר, טוב והגון.

ואז נזכרתי.

הייתי שם בחברת אנשים טובים באמת והם שמרו עליי מהאחרים.

 

נכתב על ידי , 26/4/2006 00:20  
112 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-2/5/2006 15:32
 



מיכל נעלמה


תקציר הפרקים הקודמים:

הבוס שלי פיטר אותי ואת מיכל מנהלת המכירות ולאחר מכן הוצע לה להחליף את הבוס, היא אמרה שאם תהיה מנכ"לית במקומו היא תיקח אותי איתה ושננהל את העסק בשותפות.

בנוסף, היא הודיעה לי שהתקבלנו לעבודה במקום אחר, בתחום אחר, עבודה שהייתה אמורה להתחיל כמה שבועות לאחר פרסום הפוסט ההוא.

 

בפרק הזה:

הבוס מתגלה כחלאה אמיתית ומיכל נעלמת.

 

לאחר דיונים רבים, מיכל ואני החלטנו לסרב להצעה של הבוס, שהציב תנאים לא הגיוניים כדי שניקח את המושכות ממנו (יותר נכון שמיכל תיקח ממנו, כי אני באופן רשמי לא הייתי בתמונה) ולא היה מוכן להתפשר. החלטונ למען השקט הנפשי שלנו לעזוב אותו ולתת לו להתבוסס בטמטומו ולהתרכז בעבודה החדשה שאמורה להתחיל אוטוטו.

זה המקום לציין כמה אני מעריך את מיכל (שם בדוי). היא התגלתה ממש כמלאך מן השמיים שנשלח לאותו מקום שעבדנו בו ולו כדי להציל אותי משם ולקחת אותי איתה למקום טוב יותר שבו אצליח יותר מכל הבחינות.

מיכל שונה מאוד ממני. היא חילונית, הצביעה מר"צ בבחירות האחרונות, היא מבוגרת ממני בכמה שנים, מעשנת, אם חד הורית ומהרבה בחינות שונה ממני.

למרות זאת, הסתדרנו מצויין יחד ומצאנו שפה משותפת. מבחינה עסקית בדרך כלל היינו באותו ראש ונהננו לשוחח אחד עם השניה ארוכות.

למרות הכרותנו הקצרה, הרגשתי צורך עז להזמין אותה לקרוא בבלוג ואכן, היא ביקרה בו לפחות פעם אחת. וגם היא שיתפה אותי במשהו אישי שהיא כתבה פעם.

 

בחזרה למציאות.

הבוס, התנער מאחריותו לשלם לי את כל מה שהגיע לי בעבור עבודתי, למרות מה שסוכם בינינו בחוזה בתחילת העבודה. איימתי עליו שאקח אותו לבית דין לעבודה והוא אמר בתגובה שאני לא עשיתי את כל המוטל עליי (שקר גס). הוא נתן כדגומא משהו שעשיתי בשבילו בזמני הפנוי שרק היה מייעל את העסק שלו ושלבסוף לא השתמשנו בו, אבל בכל מקרה זה רק היה מייעל את העסק. אידיוט. ובכלל, עשיתי את זה בזמני הפרטי ולא מהעבודה (אולי 15 דקות סה"כ מהעבודה).

אני לא יודע אם שווה לי לקחת אותו לבית דין לעבודה עבור סכום שהוא פחות מ-1000 ש"ח (כן, כשזה סכום גבוה מ-5 אגורות אני מוכן לוותר...), בעיקר כי אני לא רוצה לראות את הפרצוף של השקרן הזה יותר. הוא מגעיל אותי.


 

ניסיתי לתפוס את מיכל בטלפון, אך מישהי אחרת ענתה לי ואמרה שהיא בישיבה. חשבתי לעצמי שזה מוזר, כי ככל הידוע לי היא לא עבדה בשום דבר באותם ימים, אך למרות זאת ביקשתי שימסרו לה שהתקשרתי.

הימים עברו ומיכל לא חזרה אליי.

ניסיתי לתפוס אותה שוב בטלפון הנייד, בטלפון הביתי ואפילו באימייל, אך מיכל לא ענתה ולא חזרה אליי לאחר שהשארתי הודעות.

חשבתי שאולי היא נסעה לחופשה לרגל חג הפסח ואלי בגלל זה היא לא ענתה לי, אך גם לאחר הפסח לא הצלחתי לתפוס אותה.

ניסיתי להתקשר ממספר חסום כמה פעמים, אך גם אז היא לא ענתה.

עברו כשלושה שבועות מאז הנסיון הראשון שלי לדבר איתה ללא הצלחה ואני מודאג.

אני מקווה שלא קרה לה שום דבר ומקווה שהיא לא מסננת אותי בכוונה.

בינתיים לא חיפשתי עבודה אחרת, כי יש לי עבודה מובטחת איתה, אבל היות ואני לא מצליח לתפוס אותה, אולי כדאי לי להתחיל לחפש שוב?

אני עדיין מאמין בה. אני מאמין שלכל זה יש סיבה הגיונית ושאם חס וחלילה היא החליטה לשנות את דעתה ולא לעבוד איתי, שהיא הייתה אומרת לי על כך ולא מתחמקת ממני.לדברים כאלה הייתי מצפה מהבוס הקודם, לא ממיכל.

אני מקווה שהכל יסתדר במהרה ושיתברר שהיא פשוט נסעה לאנשהו, והתנתקה מהסיבליזציה ולכן לא ראתה את ההודעות הכתובות שלי ולא שמעה את ההודעות הקוליות שהשארתי לה וברגע שתחזור היא תבשר לי שמתחילים לעבוד מיד במקום החדש.

 

מיכל, אם את קוראת את זה במקרה, תתקשרי אלי.

 

נכתב על ידי , 24/4/2006 20:25  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-2/5/2006 00:22
 



הנושא החם


אני לא יודע מי קובע מה הוא "הנושא החם" בישראבלוג, אבל דבר אחד ברור לי: שאו שהם לא יודעים מה "חם" או שאני לא יודע מה "חם". (בעצם זה לא כל כך ברור כמו שחשבתי בתחילה...).

לא יתכן, ש"חברי הכנסת הערבים" הם הנושא החם בישראבלוג. הרי בקלות יכלו למצוא "נושא חם" אחר. למשל, חופשת הפסח שהסתיימה, או ברוח "הנושא החם":

"חופשת הפסח הסתיימה. כיצד ביליתם? האם הלכתם כל יום לים או שנשארתם בבית לאכול מצה עם סבא וסבתא? אולי הגיע הזמן להוציא את המצות אל מחוץ לחוק? ספרו לנו".

בכלל, עושה רושם ש"הנושא החם" מושפע מהדעה האישית של מציע "הנושא החם".

שימו לב, למשל לנושא החם הזה (ציטוט מדוייק כפי שהופיע בהגדרת הנושא החם בדף הנושא החם):

"אז איפה אתם בחג?   8/4/2006 ליל הסדר מתקרב האם גם נסחפתם בטראנד הנקיון? או ששמרתם על שפיות אתם מאלה שמכניסים מצות הבייתה או שמא הפיתות ימשיכו לככב אצלכם? ובכלל אחרי 2000 שנות לא צריך קצת לשנות מנהגים? מה דעתכם?".


 

שכחתי לספר, שבליל הסדר, הלכתי עם אהרן להחביא את האפיקומן לפני שהוא נרדם.

מאוחר, יותר, לאחר שהוא כבר ישן שנת ישרים, החזרנו את האפיקומן לשולחן ואכלנו אותו (בלי אהרן).

למחרת, כשכל המשפחה סעדה את סעודת הצהריים, נכנס אהרן ואמר בהתרגשות ש"מישהו לקח את האפיקומן!".


לאחר שבוע ללא חמץ, גיליתי שזה לא נורא כל כך ושבהחלט אפשר להסתדר בלי חמץ וקטניות.

אהרן הפתיע אותי לטובה כשהבין שבבמבה יש קטניות ושאסור לנו לאכול אותה בפסח (בעוד הילדים סביבו אכלו במבה להנאתם) והוא הפגין איפוק ראוי לשבח.

כמובן, שביום חמישי מיד לאחר פסח, מיהרתי לקנות לחם, לחמניות ו... במבה.

נכתב על ידי , 22/4/2006 22:54  
96 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ocean ב-8/5/2006 17:09
 



לדף הבא
דפים:  

379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)