לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


זה נחמד להיות חשוב, אבל חשוב יותר להיות נחמד.
Avatarכינוי: 

בן: 46

ICQ: 202219590 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2003    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2003

הבלוג של דריה



 

אי שם באמצע חודש יוני קיבלתי את התגובה הבאה לבלוג שלי:


 




The other Daria (האתר שלי) , 00:10 15/6/2003:
לא תמיד כדאי לאמר את האמת. למדתי את זה בדרך הקשה...
תתחדש על הבלוג מי ייתן לך כניסות מרובות.
אני לא עושה מינוי לאף בלוג כי אז אני אהיה מופצצת באי מיילים, אבל אני אקפוץ לבקר...

הוסף תגובה לתגובה



 


בחור טוב (האתר שלי) , 00:16 15/6/2003:

חן חן לך על הברכות, את יכולה לעשות מנוי "רק לבלוג שלי"... אני לא אספר לאף אחד!
בכל מקרה אשמח על כל ביקור שלך בבלוג.
הוסף תגובה לתגובה



 


The other Daria (האתר שלי) , 00:20 15/6/2003:
טוב...
אתה מוזמן לבקר גם אצלי.
בדיוק עשיתי לבלוגרית חברה שלי כפתור שאולי תאהב...




 


חשבתי שהנה, עוד מישהי מחמיאה לבלוג שלי ונעלמת במעמקי הבלוגוספריה. אלא שלא אדם כמו דריה יאכזב. יום מאוחר יותר קיבלתי ממנה את התגובה הבאה:


 




The other Daria (האתר שלי) , 22:29 15/6/2003:
מז"ט דארלינג!!!
הוסף תגובה לתגובה



 


בחור טוב (האתר שלי) , 22:50 15/6/2003:

כתבתי את זה בטעות בתגובות הכלליות, אבל זה מיועד אלייך:
תודה רבה לך!
אני רואה שאת עומדת בהבטחתך לקפוץ לבקר!


 

 

דריה אכן עמדה בהבטחתה, ומאז ביקרה אצלי בבלוג פעמים רבות וגם אני אצלה.  הכפתור שהיא הכינה הוא הכפתור היחיד שמופיע אצלי בבלוג, והוא גם זה ש"זיכה" אותה בעשר נקודות שנוספו ל-80 שכבר השיגה בכוחות עצמה במבחן על הבלוג שלי.


כאמור, הכטחתי לשלושת הראשונים שיגיעו ל-90 שאכתוב עליהם וכעת אני ממלא את הבטחתי לדריה וכותב על הבלוג שלה. (על הבלוגים של פונץ' בננה וזיגפריד תוכלו לקרוא לאחר שתלחצו על הקישור משמאל).


 


דריה כתבה את הפוסט הראשון שלה בישראבלוג ב-9/5/03.


דריה היא בחורה רגישה הלומדת ביולוגיה באוניברסיטה העברית בירושלים. כדי לשמור על כושר היא צועדת 7 ק"מ עם חברתה רננה.  הצעידות נותנות לדריה הזדמנות לשיחות נפש ולמחשבות "מה היה קורה אילו".


הבלוג שלה עוסק בחייה. לא פעם היא לוקחת את הקוראים לנסיעה במעלית הזמן אל עבר זכרונות עבר שלה, וכאלה יש הרבה.


דריה היא בחורה רומנטיקנית, הכמהה לקשר מצד אחד, אך לא בכל מחיר. אם בחור לא יהיה מוכן לחכות לה רבע שעה, היא תנפנף אותו מיד (בעצה אחת עם חברותיה).


בכלל, הבלוג שלה משופע בשיחותיה עם החברות, אשר כל פעם נדהמות מחדש על מעשיה של דריה.


דריה היא נשמה טובה. היא אוהבת חתולים (מאוד!) ואפילו מאכילה את חתולי הרחוב.


יש לדריה אחות, רוני שמה, שהיא בלונדינית עם עיניים כחולות. לא אחת דריה מזכירה את מעלות אחותה בצד קיטורים על תשומת הלב שלה אחותה זוכה, אל מול התעלמות(?) מדריה. עם זאת, דריה טוענת כי היא אינה מקנאת באחותה וכי היא אוהבת אותה מאוד.


דריה כותבת בשנינות ומשופעת בחוש הומור. היא כתבה פוסטים בסגנון: "10 דרכים להישאר אופטימיים" וסיווגה חברים בהומור ובטוב טעם.


אי אפשר להתעלם מקיטונות הביקורת העצמית שדריה ממטירה על עצמה, אבל מותר לה- זה הבלוג שלה. לעיתים אכן נדמה (כפי שחבר של דריה אמר לה ובעקבות זה היא התרגזה עליו) כי היא כותבת על עצמה דברים שאינם נכונים (לדוגמא: אם היא הייתה כותבת על עצמה שהיא איננה חכמה ואז היינו רואים שכל הציונים שלה מעל 90). לאחרונה, דריה הפסיקה(?) לבקר את עצמה וסיימה פוסט עם תשבוחות על עצמה.


לדריה היה קשר עם "מר בחור" שככל הנראה נחטף ע"י ארגון טרור למדינה עוינת כי ביום בהיר אחד נעלמו עקבותיו, וגם הטלפון שלו כבר לא היה מחובר. דריה העלתה השערות משעשעות בבלוג באשר למקום הימצאותו- כל המוצא, נא לא להחזיר לדריה.


הפוסטים שלה מאוד רגישים ומתובלים בשנינות ובחוש הומור משובח. דריה כתבה כמה פוסטים עצובים  ומרגשים על סבתא שלה, שהעבירו את הרגשות החזקים שלה היטב.


לבלוג של דריה קראו פעם "דריה מהבלוג" או The other Daria, אבל ביום בהיר אחד היא בחרה לשנות את השם ל"צוכה בוחקת" והכינוי נשאר "דריה". שם הבלוג נבע כנראה ממה שהיא כותבת- לפעמים בוכה ולפעמים צוחקת, אבל הכל כתוב יפה וגם כשהיא בוכה היא יודעת לצחוק.


באופן אישי אני לא אוהב את השם החדש של הבלוג שלה, וגם אמרתי לה את זה. אבל אני בדעת מיעוט בעניין הזה, ורוב המגיבים אצלה התלהבו מהשם החדש.


לסיכום: הבלוג של דריה הוא: שנון, מעניין, מצחיק, רציני ומרגש- הכל בבלוג אחד.


מומלץ בחום!


 


 

נכתב על ידי , 28/8/2003 15:43  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של like darya ב-18/9/2004 20:11
 



על המטורף שניסה להתנקש בי


  עד שהתחתנתי הייתי "חולה" על כדורסל. הייתי משחק כמעט כל יום, לפעמים כמה פעמים ביום. חבר שלי הדביק לי את הכינוי "יד הזהב" משום שהייתי צולף מכל מקום במגרש. עם השנים כשהיה לי משחק פחות טוב היה אומר לי שעכשיו אני "יד הכסף" או "יד הברונזה" ואז כשהיה לי משחק טוב שוב היה מכנה אותי "יד הזהב". חוץ מהקליעה הייתי שחקן בינוני. לפני קצת יותר משש שנים, ביום שבו קיבלתי את רשיון הנהיגה שלי, שיחקתי כדורסל במגרש. שיחקתי נגד איתי (שם בדוי) וניצחתי אותו. איתי צעיר ממני בשנה אחת ובעל קטנוע. הוא בעל מזג חם ומאוד לא אהב את העובדה שניצחתי אותו. אני כבר לא זוכר אם החלפנו בינינו "טראש טוקינג" (החלפת מילים בין השחקנים המיועדת לעצבן את היריב) או לא, אבל בכל מקרה איתי לא אהב להפסיד, ובטח שלא לי. אחרי המשחק הלכתי כרגיל הביתה כשלפתע שמעתי רעש של קטנוע. איתי היה מאחורי ונסע אחרי באיטיות. הגברתי את קצב הליכתי ואיתי הגביר את קצב הנסיעה שלו. פתאום הוא האיץ ולולא זזתי ברגע האחרון לאחד הצדדים היה דורס אותי. המשכתי ללכת, וראיתי אותו עכשו לפניי. הוא עשה פרסה ודהר לכיווני. שוב קפצתי הצידה. הלכתי דרך תלולית עפר כדי שלא יוכל להגיע אלי, אבל הוא המשיך לנסוע קדימה ואחורה תוך נסיון לדרוס אותי, או לפחות להפחיד אותי (בזה הוא הצליח). שכנה שמעה את הרעש שעשה עם הדהירות שלו קדימה ואחורה מתחת לחלון ביתה ויצאה כדי לצעוק עליו. ניצלתי את ההזדמנות ורצתי הביתה. הוא כבר לא היה מאחורי.   כמה ימים מאוחר יותר, הוא ניגש אלי והתנצל. הוא אמר שמה שעשה היה בהשפעת סרט(!). אני חושב שצעקתי עליו שהוא מטורף (אני כבר לא זוכר), ובכל מקרה התחייבתי לעצמי לא לסלוח לו לעולם. מאז שיחקנו כדורסל יחד פעמים רבות ומעולם לא הזכרנו את המקרה למרות שהוא חקוק אצלי בזיכרון.  

 

הסיפור אמיתי ומשתתף בתחרות כתיבה נוצרת בנושא פחד ואימה

נכתב על ידי , 27/8/2003 11:57  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-1/9/2003 18:27
 



הפרויקט


 
בסמסטר האחרון עבדתי עם שני שותפים על פרויקט רציני.
אחד משותפיי לפרויקט נקרא לדגל ובילה 40 יום במילואים, והותיר אותי ואת שותפי השני בודדים במערכה (הוא הותיר לנו 2 ברירות: או שנחכה 40 יום עד שישוב ממילואים, או שנסיים את הפרויקט בלעדיו).
היות והתאריך האחרון להגשת הפרויקט היה ימים ספורים לאחר שהתחיל את המילואים שלו, החלטנו לסיים את הפרויקט בלעדיו ולהגיש אותו בטרם יחזור ממילואיו.
עבדנו קשה, ולא הספקנו לסיים בזמן את הפרויקט.
החלטנו שנמשיך לעבוד עליו עד שנסיים אותו ונגיש אותו באיחור קל.
כשבועיים לאחר המועד האחרון להגשה, סיימנו לעבוד על הפרויקט (שותפי לפרויקט הצהיר ברחבי המעבדה: "אתם רואים את זה, זה מבטיח לי ציון 60 לפחות בפרויקט" והראה לנדהמים פיסת מידע שהשגנו לאחר מאמצים רבים.
מלאכת ההגשה הוטלה עליי.
מכל מיני סיבות לא עשיתי זאת עד היום. בינתיים השותף השלישי חזר מהמילואים ומסרתי לו את העבודה. הוא מכהן גם כיו"ר אגודת הסטודנטים במקום לימודיי והנחתי שאם מישהו יכול להגיש את העבודה באיחור ולא יעשו לו בעיות, זה הוא. בנוסף, הוא יוכל לטעון שהיה במילואים ובכלל הוא טוב בתירוצים.
אחרי שקרא את העבודה, הוא שוחח איתי ואמר שהיה רוצה להוסיף כל מיני דברים לפרויקט וקבענו שנמשיך לעבוד עליו. תיכננתי לא לספר לשותף השלישי על הפשלה שלי בהגשת הפרויקט, מתוך תקווה שהוא לא יגלה לעולם.
 
היום, במקרה, התקשר אליי השותף הנ"ל (לא זה שהיה במילואים) והשאלה הראשונה ששאל הייתה אם הגשתי את הפרויקט.
לא יכולתי לשקר לו. סיפרתי לו את השתלשלות הדברים והתנצלתי מליון פעמים.
בהתחלה הוא אמר לי: "אתה צוחק עליי", אבל אחר כך הוא קצת נרגע.
הסברתי לו שאם יש מישהו שיוכל לתרץ את העיכוב במסירת העבודה זה היו"ר, והוא השיב ש"זה יציל אותו, אבל מה איתנו?".
סיימנו את השיחה בנימה אופטימית (ובהתנצלות שלי), והזמנתי אותו להצטרף אלינו בשידרוג הפרויקט.
עדיין לא שידרגנו את הפרויקט ואני מקווה שבקרוב תהיה לנו הזדמנות לעשות כן ושנגיש אותו סוף סוף (ושיקבלו אותו בכלל).
 
 
נכתב על ידי , 26/8/2003 15:08  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בחור טוב ב-27/8/2003 12:18
 



לדף הבא
דפים:  

379,415
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , דת , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבחור טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בחור טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)