לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Best Way To Destroy An Enemy IsTo Make Him A Friend!




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2010

שונאים שחצנים וצבועים?


אני בכלל לא מבינה מה הקטע הזה של האנשים שכותבים בבלוג (כולל אותי) שהם שונאים שחצנים וצבועים ואנשים קנאים ורעים,אם ככה מי בכלל יוצא פה שחצן וצבוע?!

 

הגעתי למסקנה שבסופו של דבר כולנו צבועים,כל העולם הזה,וכשאני אומרת את זה אני מתכוונת לכך שכולם מרכלים כי כולם בני אדם וזו תכונה תורשתית,הרי אין דבר כזה אדם טוב.

כולנו קנאים, כי קנאה היא רצון של משהו או מישהו שיש לאחר,כי אנחנו בני אדם וגם לנו יש רצונות,שאיפות,תקוות ,כמובן שזה תכונה שגורמת לנזק לנו ולסביבה כי לחפוץ במשהו של האחר בסופו של דבר מוביל למעשי ביזה,מזל שזה לא תמיד ככה .

 

נו מה אני יכולה להגיד,אותו אדם שאומר "אני שונא צבועים סונוביות וכל השטויות האלה" .קרוב לוודאי שהוא אחד מהם.כי הוא חושב שהוא לא כזה...

 

שוב אני חוזרת זה לא תמיד ככה אבל לרוב אני נתקלת בזה.

נכתב על ידי , 22/9/2010 18:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

גיל: 29

ICQ: 367241298 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsmartcookie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על smartcookie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)