לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם הבנות ~


בלוג בנות (;

Avatarכינוי:  לולה - מנהלת הבלוג לבנות (:

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

אני לא מי שאתם חושבים שאני .


הבלוג סגור .. פשוט כל כך ירד החשק .. אני לא יודעת פשוט מה לעשות >:

רוצים לדעת מי אני באמת ? אפשר להגיד שלולה כבר לא קיימת יותר . ולא תהיה .

כן לולה מתה . ואף פעם לא חיה באמת . נכון נשמע לכם מדכא ? אל תדאגו

אף אחד לא מת , לולה אף פעם לא הייתה קיימת ואף פעם לא תהיה ..

כן אני לא לולה ומי שחשב שאני יאנה אז צדק . כן זאת יאנה מבלייק , מולנטין

ועכשיו גם מהבלוג בנות החדש שלי - בל . סתם נחמד לחזור לכתוב פה ,

כי היה לי משהו שהיה חייב לצאת . רציתי פשוט שתקראו שאפשר להגיד שפשוט

'רימיתי' אתכם . היו כמה שידעו שאני לא לולה אלא יאנה . אממ סתם נחמד

לחזור לכתוב פה כמו פעם (: אבל באמת שאני לא יחזור לפה יותר . לא יודעת

נעלם לי החשק מהבלוג הזה , בפוסט הראשון היה כ"כ משמח לכתוב פה .

וידעתי שאני לא ישרוד פה הרבה ובכל זאת בכל החודשים שהייתי פה אני מקווה

שעזרתי לכם , אבל הכל נעלם . העיצוב מזעזע בקושי אין תגובות ואין לי זמן לזה .

אני רוצה להגיד שאתם פשוט מדהימות 3> (:

אין עליכן , הגולשות הכי מקסימות שלי ♥

לפעמים כשיהיה לי זמן אני אכתוב פה משהו , כמו ההודעה הזאת אבל משהו יותר משמח(:

אני באמת מצטערת . לכל המנויים , לכל הגולשות .. >: מצטערת שרימיתי אתכן .. תוכלו למצוא אותי פה -

בלייק עזרה ועיצובים

ולנטין חתימות

בל הבלוג לבנות

אפילו תגובות אין , כמו שציפיתי ממכן בנות |:

נכתב על ידי לולה - מנהלת הבלוג לבנות (: , 20/8/2010 19:38  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#197;&#7740;&#7708;&#308;&#197;&#8358;&#208;&#342 ב-22/8/2010 20:08
 



הודעה )':


ואיי תקשיבו בנות .

אני ממש לא מרוצה ! פשוט מכלום ! \: כמות התגובות לא מספיקה וכאילו אתן פשוט מוציאות מזה את

החשק לכתוב ולהביע את עצמי בזה שאני עוזרת לכן ומייעצת . אם המדריכים שלי לא עוזרים פה לאף

אחת אז אין לי סיבות בכלל להמשיך לכתוב פה )': אין לי חשק לתת לכן עצות ולהשקיע במדריכים

אפילו שהפוסטים קצרים אבל כבר ציפיתי לעשות לכן פוסט פיצוי כשאף אחד אפילו לא נכנס ולא מגיב .

כמות התגובות ממש לא טובה ואני אפילו לא אתחיל לדבר על כמות הכניסות \:

אני ממש ממש מאוכזבת . אולי זאת תהיה הפעם האחרונה שאני כותבת פה ואולי לא !

אבל שימו לב ! הכל תלוי בכן . אני עוד לא מעלה את הפוסט פיצוי אבל אני מקווה שיהיה לפחות משהו .

לפחות שיהיו מספיק תגובות כמו בעבר . שהיה 90+ אני לא מצפה לכמות תגובות כזאת בפוסט הקודם

אבל אני מצפה לפחות ל 50+ ועכשיו יהיו רק 20 עם חצי מהתגובות שלי \: אני באמת באמת מאוכזבת מכן !

אפילו המנויות ? אני בטוחה שרק איזה 5 בנות מהמנויות שמו לב שהעלתי את הפוסט הקודם \:

מה 5 בנות מתוך 65+ ? זה אפילו לא הגיוני בשביל בלוג ברמה כזאת ! אם זה לא יעלה אחרי הפוסט פיצוי ,

שאני באמת עובדת עליו קשה אז אני פשוט אקח הפסקה !

טוב הכל ביידים שלכן . בינתיים כל מה שנשאר לכן זה להגיב על הפוסט הקודם , ב"חודש הקודם" .

ויולט ~

נכתב על ידי לולה - מנהלת הבלוג לבנות (: , 1/8/2010 19:11  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר ב-7/12/2011 19:44
 





12,774

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללולה - מנהלת הבלוג לבנות (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לולה - מנהלת הבלוג לבנות (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)