לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בחדר האינטימי שלי .....



Avatarכינוי:  פיטר גריפין

בן: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

אהבה


באמת שלא ביקשתי יותר מדי .. רק בחורה אחת קטנה וחמודה שאוכל לאהוב
אפילו אמרתי שאני מוכן להתפשר , זהו אני כבר לא הבררן המטורף שהייתי פעם. ואת לא צריכה להיות בלונדינית עם עניים כחולות אף סולד ואופי מליון דולר .
את יכולה להיות בחורה רגילה מסתם שכונה עם אבא ואמא שקשה להם לסגור את החודש ץ
זה באמת כבר לא משנה לי כלום .
הריקבון הזה בלב החלל הענק הזה שממשיך לגדול לגדול כבר מעל שנתיים כבר נהייה בלתי נסבל .
לא ביקשתי הרבה באמת רק טלפון לפני המארב שיתן לי כוח להמשיך עם זה עוד טיפה . רק אחת שתחייך אלי שאני עצוב , אחת כזאת שבשתיים בלילה תגיד לי בא לך לצאת לטיול ב 5 בבוקר וניקח תרגליים ופשוט נילך .
ואפילו שכבר כמעט נמצאת כמעט אז את היית פעם משעממת מדי , פעם קטנה מדי ופעם אם להודות באמת אחרי כל כך הרבה זמן פשוט לא שמת עלי אז ויתרתי , כי גם את זה צריך לעשות למרות הכל ..
בחיים לא הייתי הבחור העקשן עם הראש בקיר שמשיג כל מה שהוא רוצה .
אני סתם אחד , רגיל .
לפחות פה אני יכול לפרוק .
כי לחברים שלי אני לא אספר וכבר נמאס לזרוק לידידות ברמיזות קטנות כאלה בשביל לא להישמע נואש " מה יש לך איזה עצם " .
כי באמת שכבר לא ביקשתי כלום .
עוד שבוע עבר ושוב פעם כלום אולי חודש הבא נו , אולי .
למרות שאני כבר לא מאמין

נכתב על ידי פיטר גריפין , 27/3/2010 20:28   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו שכתבתי ממש מזמן ..


אושר זה רק המצאה,המצאה של אנשים מדוכאים
גן עדן זה רק עוד חלום, של אלו הגוססים
חיוך זהו סתם הבעת פנים
של אלו המפחדים לבכות
וככל שתגבה,ככל שתגדל כך האדמה תראה קרובה יותר
ככל שתצליח כך הנפילה תורגש במלוא עוצמתה.
אנשים אנחנו ,אנחנו רק אנשים
כמו כולם
אנחנו קמים ונופלים ,הולכים וחוזרים
לפעמים זה טיפה עמוק
לפעמים זה קצת כואב, אבל
אנשים אנחנו ,אנחנו רק אנשים

ואם אני אמות
לא יקרה כלום
אם אני אמות
זה לא אומר שהעולם יפסיק את חייו
זה רק עוד פרח שנובל לצד אחרים שפורחים
רק עוד ספינה ששוקעת
רק עוד לב אחד שהפסיק לפעום
אם אני אמות
כולם יקומו לעוד בוקר
כולם יעשו את אותם הדברים
רק בלעדי
אם אני אמות זה יהיה סך הכל
העולם ,פחות אחד
זה רק עוד פרח שנובל לצד אחרים שפורחים
רק עוד ספינה ששוקעת
רק עוד לב אחד שהפסיק לפעום
נכתב על ידי פיטר גריפין , 26/3/2010 16:21   בקטגוריות ביקורת, פסימי, סיפרותי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי. אני חדש פה כמו ששמתם לב .

מפה לשם גילתי תאתר הזה שהגיע לי בדיוק בזמן אחרי שסגרתי את הפייסבוק .

פשוט נמאס לי מה שגם אני נמצא שמה יותר מדי וזה לא נראה לי כזה בריא .

קצת עליי ... אני בן 20 , חייל . לוחם בצנחנים מה שאומר שאני לא אכתוב פה מדי יום כמו שאר האנשים לפי מה ששמתי לב ,

אני חוזר פעם בחודש כרגע , עובדה מדי מעיקה לי על החיים ודי תוקעת לי אותם . לכו תנסו לקבוע עם בחורה חודש מראש ..

אבל נו בסדר כמו הכל בחיים שלי בשנתיים האחרונות ילא לא נורא .

ממ אני נורא אוהב מוזיקה ישראלית ובגדול הסיבה שפתחתי בלוג היא משתמשת FeMmE_FaTaLe .

אם יוצא לך לקרוא את זה אז אני ממש מבסוט עליך . אחרי שדי איבדתי תקווה וחשבתי שאין עוד נוער שיודע מהי מוזיקה שמחתי לקרוא את

150 השירים האוהבים עליך .. רובם מאוד אוהבים גם עלי .

ממ חברים שלי יגידו עלי שאני קיצוני טיפה ,הפכפך , נורא שטותי ומבוגר שדי לא מסתדר אם שאר התכונות שלי אבל כן מה לעשות .

אתמול במועדון פתאום שמתי לב שזה כבר ממש לא זה .. אי אפשר כבר לרקוד כמו אדיוט ולהתחיל עם בחורה מאחורה או מהצד כמו שילדים בני 18 יודעים לעשות הכי טוב .. נראה מה יהיה ההמשך בסצינה הזאת כי לבנתיים לא נראה לי שאצא למועדון בקרוב .

שמח שיש מקום שאוכל לכתוב בו הכל כי אולי חוץ מחבר אחד לשאר האנשים לא אוכל להגיד דברים כאלה כי פשוט יענו לי ב " מה יש לך ? "

די נמאס לי מהחברים שלי שכנראה נובע מאכזבות שהם מנחילים לי בדברים הממש קטנים שלא ציפיתי מהם , לדוגמא: לנהוג שיכור .. כמה שאני אסביר הם עדיין יהיו עם הראש האטום שלהם לא מוכנים להבין כלום .. כמו שאמרתי לחבר הכי טוב שלי אתמול בלילה .. רק אחרי שאני אמות בתאונת דרכים אולי תקבל את הבום .

אני יודע שזה סתם תקופה אז אני פשוט משקיט את זה בלי יותר מדי יציאות מוזרות כמו שאני נוהג לעשות הרבה , כי בטוח חודש הבא שאני אחזור אני שוב נורא אוהב אותם .

אשמח להכיר אנשים מגניבים שיהיה כיף לדבר ולשמוע דברים מעניינים

אני אפרסם פה לאט לאט כל מיני דברים אני כתבתי פעם ואולי קצת עכשיו פה ושם שירים אז אולי אפרסם לא יודע איך

הדברים הולכים פה .

 

נכתב על ידי פיטר גריפין , 26/3/2010 15:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





623

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיטר גריפין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיטר גריפין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)