לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סניליות זו לא מחלה. זו דרך חיים.


כמה נפלא זה לקום כל בוקר ולפגוש אנשים חדשים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2005

מכירים את ההרגשה הזו...


שכל דבר שתעשו יצליח?

שכל מה שתגעו בו יהפוך לזהב?

שכל בחורה תיפול לרגלכם?

שכל מה שתרצו יתגשם?

 

אז להפך...

נכתב על ידי , 30/12/2005 22:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשחיים מדקה לדקה


אף אחד לא עוצר לשאול "מה השעה?".

כשלומדים לקרוא, אף אחד לא שואל "מה קורה?".

כשיוצאים לשאוף אוויר, אף אחד לא מפסיק לעשן.

כשאתה לא רעב, אף פעם לא יעזור לך "לא אוהב" (במיוחד אם תפגוש את שמי-הוא-שב).

כשתחבק אהובה, היא לא תאיץ בך לרגע.

כשיבוא שלום עלינו, אף אחד לא ישאל "למה חיכיתם?"

כשתוכאל מרמלדה, לא תחשוב על בלדה.

 

אבל הכי מצחיק זה להגיד כרובית.

נכתב על ידי , 27/12/2005 19:26  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלום רע


המפקד שלי קרא לי אליו ואמר לי, "תקשיב בן, X רוצה לראות אותך". "מוזר" חשבתי לעצמי, והלכתי למשרד שלו לראות מה הוא רוצה.

הופתעתי לגלות שהוא עבר לחדר של הקורס, אבל זה נראה לי כמקום מאוד טבעי בשבילו. "שב" הוא אמר לי, אז התישבתי.

"כולנו מאוד מרוצים ממך" הוא התחיל "אנחנו בהחלט רוצים אותך אצלנו". הוא חייך. לרגע לא האמנתי למשמע אוזני. "אנחנו רוצים שטצטרף לקורס. אנחנו רוצים שתבוא להדריך." לא יכולתי לנשום מרוב התרגשות, כ"כ הרבה זמן שאני חולם על לצאת להדרכה, ואני חשבתי לעצמי שעד שנה הבאה אפילו לא יזרקו פיפס על כך. Y נכנסה לחדר, היא חייכה אלי ואמרה "בו, תפגוש את כל הסגר בחדר ליד". יצאתי אחריה כשאני נושם בכבדות. הרגשתי כל פעימה ופעימה בחזי. נעצרתי. "מה קרא?" היא שאלה. הסתכלתי על זרועי. זה בטח חלום, לא יכול להיות לזה הסבר אחר.

צבתי את עצמי. זה כאב. חיוך נמרך על פני מאוזן לאוזן. קפצתי עליה וחיבקתי אותה כאילו לא ראיתי אותה מזה 3 שנים. "זה לא חלום!" צעקתי.

"בוואדי שלא" היא אמרה.

 

 

התעוררתי.

ועוד שעתיים לפני הזמן.

נכתב על ידי , 8/12/2005 17:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בן: 38

ICQ: 35283749 

תמונה




קוראים אותי
11,782
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , 18 עד 21 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlonghair אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על longhair ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)