לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


מתל אביב לונקובר, מאשה עובדת 24/7 ליוגוסטית שבעיקר נושמת, משנה לשנה ורגע לרגע. על ניהול המעבר שבין כל אלו.
כינוי:  RavitCa

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

סיכום ביניים


הרבה זמן לא ביקרתי כאן,יכולתי לכתוב שלא היה לי זמן, אבל זמן זה עניין של סדריי עדיפויות, וישראבלוג עכשיו נדחק לסוף הרשימה. נובמבר ודצמבר משוגעים בעבודה,בזמן שנותר אני עם בנותיי, ולא, זה בלתי אפשרי גם לבקר פה וגם להיות איתן, הבילוי איתן צורך גם תשומת לב ריגשית ומחשבתית, לא רק פיזית. בנוסף לכך אני לומדת עכשיו כתיבה אחרת, סוג כתיבה שלא אהוד כאן בישראבלוג,עם קבוצה אמיתית, ומנחה אמיתי שהוא גם סוג של מנטור, וזה מה שממלא אותי כרגע, ומטעין את המנוע הפנימי שלי. יחד עם זאת נפשי נקשרה בכמה מהנפשות הפועלות כאן:
טליק,איש אמיתי וכנה, נאמן למשפחתו וחבריו,עדיין לוחם במה שמאמין. שדות נשמה מדהימה, משורר אמיתי. לילי . אשה מרתקת, עם הומור וכישרון שדיברו אל ליבי. אמזונה , שלעיתים הרגשתי שהיא תאומתי הרוחנית. נטע, ששבתה את ליבי בכנותה, ופשוט התאהבתי בה. עיניים הגיעה אתי הכי קרוב לעולם האמיתי-שיחות טלפון, גמכנאמא היא היחידה מחבורת ה"אמהות הבורגניות הנשואות באושר", שכתבה בכנות, גם על השריטות וגם על הרגעים המאושרים ולכן אהבתיה.
שנה וקצת אני כאן,לא הייתי להיט, אבל הרווחתי כמה חברים יקרים, את אלו שציינתי כאן. כל השאר, חלקם מענינים, חלקם חביבים לעיתים, ואת חלקם ביקרתי אודה ולא אבוש, בשביל הרייטינג. אז דעו לכם שמעכשיו אבקר רק את שאהבה נפשי ובתחת שלי הרייטיג. אבקר כשאוכל, עדיין לא התפנתי נפשית. הפוסט הזה נועד להסביר להיכן נעלמתי בימים טרופים אלו. תודה מיוחדת לשדות, טליק, ואמזונה, ולכל אלו שממש איכפת.
נכתב על ידי RavitCa , 19/11/2005 11:43   בקטגוריות גם אני יוצאת לחופש  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , החיים מעבר לים , רוחניות ומיסטיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRavitCa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על RavitCa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)