לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תעויוט החיים (או יותר נכון תהיות לגבם)


אם באמת מעניין אותכם לשמוע על המחשבות שמתרוצצות לי בראש תכנסו=]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010


אני אוהבת אנשים עם משקפיים .

אנשים עם משקפיים שקוראים .

אנשים עם משקפיים שקוראים עיתון,

וספרים.

 

זה היה בסוף הקיץ.

השפרצתי בכל צד אפשרי בושם ,

שמתי פודרה ,

לגמתי מהיין ,

ויצאתי.

 

הוא קנה לי טבעת

וחייך אליי

הוא אמר "כשנהיה מבוגרים..."

"זה לא יקרה!" צעקתי.

"אפילו שיש לך משקפיים"!

 

מאותו יום יצאתי רק עם מנקי רחובות

 כי חשבתי שהם לא יכולים להעניק לי את אותה האהבה.

דבר אחד היה ברור לי –כסף למשקפיים איין להם.  

נכתב על ידי , 27/8/2010 01:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפרהיסטורית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פרהיסטורית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)