לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TOO COOL TO CARE


זה לא כאילו אני מתכוונת לגרום לכל האנשים המקיפים אותי סבל, אבל מסתבר שזה מצרך הכרחי על מנת להיות בחברתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

מצב רוח לטמבלר


החלטתי שאני מסיימת עם השטויות. אני לא אומרת שאני מוכנה להתחייבות רצינית ומסיבית של חבר, אלא אני פשוט מחליטה להפסיק להיות עם כל מי שרוצה אותי ואני אתחיל לעשות סינון קל באנשים שאני נותנת להם לגעת בי. 

לא שאני מרגישה שהייתי זנותית על יתר המידה, פשוט הייתי זנותית על יתר המידה. 


מנקה את הראש שלי מעישון ובנים, ומתחילה לחפש ברצינות מורה לנהיגה. אבל לפני זה,

אני במצב רוח לטמבלר. 

נכתב על ידי WonderLand Girl , 17/11/2013 15:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  WonderLand Girl

גיל: 27




3,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWonderLand Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WonderLand Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)