לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

TOO COOL TO CARE


זה לא כאילו אני מתכוונת לגרום לכל האנשים המקיפים אותי סבל, אבל מסתבר שזה מצרך הכרחי על מנת להיות בחברתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2013

מרגישה מבורכת


אני רוצה בזאת להודות לסיפורי התנ"ך המיתולוגים שהביאו לנו את סיפור נס החנוכה, שבזכותו מתקיים ברגעים אלה חופש באורך של שמונה ימים מן מערכת החינוך הממלכתית. 


הייתי צריכה את החופש הזה יותר ממה שאני מסוגלת להסביר, היה לי קשה לשבת בכיתה מרוב למידה. אחרי בית הספר הייתי מכריחה את עצמי לקרוא דפים וסיכומים ואז לעבור על פעולות ולהכין עזרים, ושוב המעגל חוזר למן כאב ראש מבלבל שבגללו יש לי 30 חיסורים. 


אבל עכשיו חופש, וחופש זה נפלא. הרפתקאה מעניינת ומקסימה שבה אני חוקרת את שאר שכבות התיכון במסיבות סגנון קולג' פרועות או במועדונים חשוכים במרכז תל אביב. והכוסות ממשיכות לזרום, מלאות בקרח וודקה ותפוזים או רדבול, תלוי מי מביא לי את המשקה. 


כשאני קמה בבוקר, שהקו בין צהריים לבוקר נהיה מטושטש ומקסים בשלמותו, יש על פניי חיוך למרות שהראש מתחנן לקצת מים. אז אני הולכת להשתין, להתקלח, ולהעמיד פנים, הראש שלי לא כואב ובועט כאילו מתרחשת שם מסיבת בסים. 


אז תודה לכותבי התנ"ך, שמתיימר להיות משה אבל אני מסופקת בנושא הזה, שהביא לי את חופשת החנוכה מצילת החיים הזאת. אני נושמת את אוויר החופש ומקווה לשמור ממנו גם כשייסתיים. 


למי אכפת שאני בכלל אתאיסטית. 

נכתב על ידי WonderLand Girl , 30/11/2013 13:27  
הקטע משוייך לנושא החם: חנוכה תשע"ד
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  WonderLand Girl

גיל: 27




3,385
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWonderLand Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על WonderLand Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)