לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Noga's FASHION Blog



Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

אאוטפיט של חמישי בערב


אין כמו לצאת עם חברים בערב חמישי, או ערב שישי.
הייתה מסיבת הפתעה לידיד שלי, אופק, הלכנו עליו (שם צולמה התמונה ההראשונה החשוכה והתמונה השנייה), אחרי זה הלכנו לכמה דקות לעוד ידיד שלי, שגם לו הייתה יומולדת, ואז נפגשנו כולנו בגן טיול, והיינו בסטלה (טבעית כמובן) עד השעות הקטנות של הלילה. פשוט כיף
החולצה האדומה/בורדו היא מ D.J MODEL
החצאית ג'ינס האפורה היא מסיטל ב30 (!!) שקל.
גרביונים שחורים שקופים, לא סגורה על זה, אבל כניראה שמהסופר.
ואת השרשרת, או יותר נכון התליון של השרשרת (N) מצאתי על הרצפה בבית-ספר שלנו, כמה ימים לפני שאיבדתי את התליון הקודם שלי (גם N, מן הסתם )
אגב, התליון ה"חדש" נאבד לי. איך אני מצליחה לאבד תליונים כ"כ מהר?
מקווה שאהבתם את הפוסט, ושתגיבו, ושתמליצו (כפרעליכם)
Noga's style ♥
נכתב על ידי , 13/5/2010 13:38   בקטגוריות אופנה, תמונות, מסיבה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט תמונות אופנה. מאפיוריות & השראת אליס בארץ הפלאות.


פעם ראשונה בבלוג שיש פוסט תמונות רישמי.
הצטלמתי עם חברה שלי שחר, בבית שלה ביום שבת בבוקר.

לוקיישנס : הבית של שחר. המרפסת והגינה.
סטיילינג: אני ושחר.

תהנו 

קשוחות ואפלות.
שחר















אליסה בארץ הפלאות. השראה






















עד כאן, בבקשה תמליצו, זה ממש חשוב לי.
תרגישו חופשי להגיב את דעתכם 


Noga's style ♥

נכתב על ידי , 3/5/2010 19:20   בקטגוריות אופנה, תמונות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNoga's style אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Noga's style ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)