לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ירדנע הלכה לאיבוד S=


...I'm lost without your love

Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010


פוסט 2 - דברים טובים - פוסט ללא תועלת DD:


שלום שלום (:

אני מתחילה להיגמל מקולה אני !! . זאתי שפעם הייתה שותה בקבוק לבד .

טוב נו אני הולכת בדרך הבריאות . נקטר תפוחים יאממממי . D:

אז איך היה ל"ג בעומר ?
אני נשארתי בבית בגלל שאמא שלי לא היה לי כוח ללכת לדוד שלי .
אבבבבל עדיין נהניתי , הורדתי לי CSI NY לשעה בגלל שעבדו עלי חחח ושיחקתי . 
אחרי זה הורדתי את המשחק המלא ולא לשעה לכל הזמן .
אבל היה רשום שייקח עוד 5 שעות . ארררר למי יש כוח ?! .

אז השארתי את זה לרדת והלכתי לטלוויזיה .

ראיתי סרט עם אחותי ואז ראיתי טלוויזיה הצקתי לאמא ושוב לאחותי בקיצור הנאה D:
היום-
התעוררתי ב10 וחצי לא יודעת למה אני לא מצליחה לישון הרבה אבל שיהיה .
התחלתי לשחק CSI NY ושיחקתי עד לפני שעה ואז אמרתי די !
בגלל שיש לי מבחן ללמוד אליו מבחן בהיסטוריה בעעעעעעע .
אני באה להתחיל ללמוד . אוקי יותר נכון הוצאתי את הקלמר וזהו .
ואז מישהי מהכיתה שלחה הודעה . ילדה שאני שונאת אבל זה לא חשוב . 
ביקשה טובה . ארררררר מי היא שתבקש טובה אחרי מה שהיא עושה ?! .
אבל שוב זה לא העניין . אמרתי בסדר נעצב לה שער לעבודה במדעים . פיככככככס גם לעבודה וגם לה .
 ואז אמרתי שאני יעשה לה מחר בגלל המבחן בהיסטוריה פיככככככ .
ואז היא אמרה שהוא נדחה ליום רביעי יוווווווווווווופי D:
אין לי כוח אליו במילא , לא בא לי בטוב !
למרות שגם ברביעי הוא לא יבוא לי בטוב . חחחחחחחחחחח .
ובנוסף למי יש כוח לעצב אז אמרתי שהפוטו לא עובד . זה לא שאני רעה זה גם היא לא נחמדה ולא מגיע לה טובות ממני . 
וואי זה היה מזה לא מענייין כל זה .

את המעניין השארתי לסוף -

יום שישי אני ישנה אצל הביייייייב שלי - סיונע 333> . ואולי גם לינדו מצטרפת (H)
הולך להיות כיייייייייף . חבל שאין דרך לזרז את הימים לעבור ושיגיע כבר יום שישי . הולך להיות פאאאאאן (L)
ואני הבנתי שאני כל הזמן מחפשת את האושר בלי לדעת שהוא נמצא לידי , בגלל שאני מחפשת אותו ,

אז אני לא מוצאת את האושר כי הוא פשוט לידי הוא החברים שלי , המשפחה שלי ,

האנשים שאני אוהבת ואוהבים אותי ,

והאנשים שגורמים לי לצחוק ולשמוח גם שאני עצובה הם האושר שלי (: 

ועכשיו הדבר החשוב ביותר -
עוד 40 יום ישלי מומולדת יאאאאאאאאאאאי (:

ועוד 48 יום מסיימים ללמוד עוד יותר ייייייייייייייאייייייי D: 
פוסט ללא תועלת מגיע לסופו S=

ותמונות בסוף כנראה יהיו רק בפוסט הבא - אם זה באמת אכפת חהחהחה D:
סוווו להית' אנשים שבאמת קוראים את מה שאני כותבת (L)


נכתב על ידי , 2/5/2010 16:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לi am lost אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על i am lost ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)