לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*Against myself*




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

Change Access..


 

אוקי אז פוסט שקילה רביעית..:)

 

ההורים שלי החליטו שאני לא אוכלת ושאני עושה דיאטה קיצונית מדי אז הם שלחו אותי לדיאטנית..:|

יופיי באמת אני גם צריכה עוד מישי שתגרום לי להרגיש שמנה..=\

קיצר הלכתי אליה ונששקלתי וירדתיי עוד קילו.....!!

כן כן רק עוד קילו אבל החלטתי השבוע שאני יאכל יותר מהקלוריות שהוקצבו לי בשביל לראות אם אני מעלה אז לשבוע הזה לא הייתה מטרת הרזייה..:)

אני כל כך שמחה..:)

והיא טענה שאני חולת נפש שירדתי בחודש 10 קילו..=\

חחחח נשארו רק עוד 13 ליעד הראשון רק עוד חודש מושלם כמו זה וקצת ואני יהיה כמו שתמיד רציתי..:)

וואוו פוסט מלא תקוות..:)

 

וזהו ממחר בעזרת ה' אבא הולך לשלם לחדר כושר ונתחיל בצורה רצינית..:)

נקווה שנמצא לזה זמן ושלא כל הזמן עד סוף שנה יהיה לחץ בעבודה..:)

ואוו אני רואה את זה כל כך קרוב כל כך קורה..=]

אבל אני לא רגועה..=\ אני מפחדת מפחדת לעלות בחזרה מפחדת לאכזב את עצמי ואת כל מי שהאמין בי..=\

 

שאיפת השבוע לרדת 3 קילו !! :)


Damn, I wish I would've seen it coming
Cause I blink for a second and you caught me slipping, Oh, Oh, Oh
Now we're done before we even started
Didn't know how much I missed you
(Didn't know how much I would miss you
I messed up the perfect picture)
Until You Were Gone, gone, gone
Until You Were Gone, gone, gone
Until You Were Gone, gone, gone
I didn't know how much I missed you
Oh whoa oh oh oh oh oh oh
Oh whoa oh oh oh oh oh-oh

 


 

נכתב על ידי *loly* , 31/5/2010 20:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Disgusting feeling


 

טוב אז עוד יומיים שקילה רביעית..=\

ישלי הרגשה כל כך נוראית לגבי השקילה הזאת..=\

אני שונאת את התקופה שלפני המחזור...אוף אני לא מפסיקה לאכול..

אני מרגישהה פרהה ענקיית מגעייל ולא משנה מה אני יעשה ההרגשה הזאת לא עוברת..=\

אני מתביישת בעצמי מתביישת בתלות שלי באוכל הלוואי והייתי מצליחה לא לאכול שנה!

 

החלטתי לחפש באינטרנט תמונות מבחילות של אוכל אולי זה ימנע ממני להתקרב למקרר..!!

כן אני יודעת שברוב הבלוגים יש את זה ולפעמים זה כבר משעמם אבלל זה ממש מעודד וגם דאגתי לחפש תמונות שלא הופיעו או לפחות לא ראיתי בבלוגים אחרים..:)

 

תגעלו..!אוף


בכללי אני שונאת דגים אבל זה הגעיל אותי ביותר..=\

כמה פחמימות מיותרות...:!

כאילו שהשומן שיש על הצלע לא מספיק מוסיפים גם את הרוטב הזה..:@

איכככככ...=|

אני אפילו לא יודעת מה יש על זה אבל זה נראה מגעיל בטירווף...!!

השמן שצף על הצלחת מעורר בי חלחלהה

כל הדברים המטוגנים המשמינים האלה..=\

בעעעעע....

כן ברור כי הערמה של הציפס לא מספיק משמינה כמו שהיא היו חייבים להוסיף לזה המבורגר וגבינהה...


אני באמת שואלת את עצמי מישו באמת מעיז לאכול את זה..?!?!

 

ועכשיו התוצאות של אכילת המזונות הדוחים והמלאים בשומן וכולסטרול האלה...אוף


אף אחד אבל אף אחד לא אוהב שמנות !

ולא משנה כמה הבגד שתלבשי סקסי שמנהה בחיים לא תיראה בו סקסית !


הצלוליטיס יגעילו כל מי שינסה להתקרב אליכם..=\

כי אף אחת לא באמת רוצה להיראות ככה עם בגד ים !!!!!

 

 

 

אז בנות אני מאחלת לכם באמת הרבה הרבה הצלחה ושלא תישברו ותעברו את מכשולי האוכל ותודה רבה לכולן על התמיכה

נכתב על ידי *loly* , 28/5/2010 22:40  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Happy day


 

בהחלט אחד הימים..!

אני כל כך אוהבת את הקיץ, כל החורף יש הרגשת דיכאון ומוות בחוץ..

ובקיץ חם ויש אווירה חייה ושמחה ויותר נהנים כזה חח לא יודעת איך להגדיר זאת..XD

פשוט אוהבת יותר קיץ חחחח אני ילדת דיכאון חורף..D:

 

היום החלטתי ללכת עם גופיה לבצפר, לקח לי 4 שעות לשכנע את עצמי שזה בסדר כי היה לי חם היום ..D:

ולא אני עדיין לא שלמה עם הגוף שלי ולא נראלי שזה יקרה בזמן הקרוב אבל הלכתי על זה..=)

וכל כך נהננתי וממש לא התחרטתי על זה שהלכתי עם גופיה פתאום בנים התחילו לשים לב שירדתי במשקל..

ישבתי עם שכבה ט' היום והם היו בעיקר בנים ואז הלכתי לשכבה שלי וחברה שלי סיפרה לי שהבנים דיברו כזה בינהם ואמרו כזה וואי היא ממש רזתה ממש יפה לה ככה..=)

מאותו רגע ששמעתי את זה לא הפסקתי לחייך זה כל כך מעודד ונותן לך להרגיש שאת בדרך הנכונה...=)

 

 


נכתב על ידי *loly* , 26/5/2010 17:54  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  *loly*

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*loly* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *loly* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)