לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

B.logi


"אילו היו כל בני האדם נלחמים רק לפי השקפותיהם, לא הייתה מלחמה בעולם" מלחמה ושלום


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

רשת כמו החיים - איננה ג'ונגל, לא כל ד'אלים גבר



    מורשת - הפוסט הקודם שלי  הביא אותי לחשוב על אופציית הכפתור האדום שנחשפתי אליה בתכנית האחרונה של 'תיק תיקשורת'. העלמת פוסטים שקנו להם מעמד ברשת נראה לי כסוג של בריונות. בינתיים נקלעתי שלא ברצוני למריבות קשות, עלבונות ואיומים כאן בישראבלוג, הבית החם והמוגן שלנו, מבצרנו.

   אי לכך לששני נושאים אלה אני ממליצה על 'הכפתור האדום' ודי לחכימא.

   להזכירכם, אנחנו לא בג'ונגל, יש משטרה, יש לה אתר, ויש שם מקום להגשת תלונה במידת הצורך. כאשר חשתי מאוימת ברשת פניתי לשם, היגשתי תלונה, וזכיתי ליחס אישי יוצא מן הכלל

   מומלץ

   אני מאד ממליצה לא להיכנס לפיות שלא הולמים אותנו, לא להתפלש בבוץ, הרשת כמו החיים - איננה ג'ונגל ולא כל ד'אלים גבר :

 


 


 

הכפתור האדום | תופסים את האלימות ברשת -http://redbutton.org.il

redbutton.org.il/ 

 מיזם חברתי ללא מטרות רווח, שהוקם כדי לאפשר לכם הגולשים לדווח לנו על אלימות ברשת, אנחנו פועלים להסרת תוכן אלים ולהגשת סיוע במקרה הצורך.על העמותה - ‏מדד הכפתור האדום - ‏טיפים להורים - ‏קבל עזרה עכשיו

 

http://redbutton.org.il/

 

הכפתור האדום - תופסים את האלימות ברשת

  • 9 months ago
  • 3,487 views
אלימות ברשת פוגעת באנשים אמיתיים! ערוץ ZOOM ועמותת "הכפתור האדום"משיקים קמפיין בנושא אלימות ברשת האינטרנט...

icon2

תרומה

אנו עמותה ללא מטרות רווח. כל תרומה תעזור למיגור תופעת הבריונות ברשת

לתרומה

 

 

icon3

מעקב אחרי דיווח

מספר הפניה שהתקבל במעמד הדיווח

יספק מידע על התקדמות הטיפול

בדוק פנייתך

 

icon1

בריונות ברשת

!נתקלת בבריונות ברשת?  דווח לנו

הפניה אנונימית ויכולה להציל חיים

התקן התוסף

 

icon4

דווח על בריונות

בריונות אסורה בין אם היא ברשת או מחוץ לה. למד מי גורמי הסיוע בכל מקרה

למד ודווח

 

 

הגשת תלונות נגד אלימות ברשת
הכפתור האדום הינו תוסף לדפדפן אשר מאפשר למשתמש בו לדווח על ביטויים אלימים ברשת 
אשר נגלים בפניו.
 הכפתור הינו כלי חינמי אשר בעזרתו כל משתמש יוכל לקחת חלק במלחמה באלימות ברשת 
ובאמצעות לחיצה אחת לדווח לעמותת הכפתור האדום על ביטויים אלימים בהם הוא נתקל.
אופן פעולת הכפתור:
לאחר התקנת הכפתור האדום יופיע אייקון (כפתור אדום) לצד שורת הכתובת בדפדפן.
בעת החשיפה לביטוי אלים יש ללחוץ על הכפתור האדום , לחיצה על הכפתור האדום 
תצלם את מסך הדפדפן של המשתמש ובו הביטוי האלים , כמו כן תפתח חלונית הודעה 
אשר מודיעה על קליטת תמונת המסך ותאפשר למשתמש להוסיף תגובה לפני שליחת הדיווח.
לסיום הדיווח – על המשתמש ללחוץ על הכפתור "שלח" , הדיווח נשלח לעמותת הכפתור 
האדום באופן אנונימי לחלוטין ועובר סינון עפ"י חומרתו וטיפול בכל מקרה לגופו.
 כלל הדיווחים אשר יטופלו ע"י עמותת הכפתור האדום יפורסמו ב"מדד הכפתור האדום" אשר 
ידרג את אתרי המדיה השונים מהם מגיעים הדיווחים לפי יחס הטיפול בדיווחים מתוך כלל 
הדיווחים המתקבלים.
 הכפתור האדום הינו הכלי שלך לקחת חלק פעיל נגד התופעה ההולכת וגוברת של האלימות 
ברשת ! השימוש בו פשוט , קל ויעיל.
 אוהבים את הכפתור האדום? דרגו אותנו בחנות ה-Google Play, אנחנו מנסים לשפר את 
הכפתור האדום באופן מתמיד. אם יש לכם שאלות או הצעות אתם מוזמנים לפנות אלינו במייל
: [email protected].
הסכם משתמש ומדיניות פרטיות
לפרטים נוספים:
אתר עמותת הכפתור האדום: www.redbutton.org.il
חפשו אותנו בפייסבוק ועשו לנו לייק! 
עמותת הכפתור האדום
  1. הכפתור האדום נחשף לראשונה במהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 בכתבה בנושא "בריונות ברשת", מוזמנים לצפות
נכתב על ידי , 30/5/2015 11:36   בקטגוריות מפגשי ישרא-בלוג, אקטואליה, אינטרנט, אהבה ויחסים, תקוה חדשה, צדק חברתי, פורום ישראבלוג, סובלנות, ניתוקים וחיבורים, נושא חם, מניעת אלימות, מנהיגות, כמה רוע אפשר לבלוע, יחסים בין בלוגרים, חירות ללא הפקרות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מורשת


 

   אילו נשאר ישראבלוג כשהיה – דיינו, אבל להעלים אותו מהרשת לטעמי, זו כבר התעללותבחודש האחרון הייתי שמחה ועסוקה כאחת, לא היה לי זמן לכתוב כאן, לקרוא, אפילו להודות לקח לי זמן, אבל מספר הכניסות נשאר כשני שליש ממספר הכניסות הממוצע שלי,

וכל כך למה? כי רק אתמול נכנסו משוטטים שחיפשו לקרוא על המחזה 'פימה' למשל, נכנסו קוראים למתעניינים ב'זמן בין התפרים' שמקבל אצלי את מספר הכניסות הגבוה ביותר מתוך הרשת, נכנסו קוראים המתעניינים ב'שלי' ב'ממשלת החלומות' בתעלומה לגבי ג'ני מיי, ועוד ועוד ספרים (על כוכב בקופים שלי שקיבל פרופיל בפייסבוק, :אוגניה מועדון קריאה ) ונושאים, כפי שקורה מידי חודש.

    הרבה כניסות יש גם לפוסטים על אימי, ודוניה מצילתה, על פישקו ז"ל שנפטר שבוע אחרי אימי עד שלא יכולתי להכיל וטרם עידכנתי כאן, מחשבות על הזמן, ועל האמנותהבלוג כבר עובד בשביל עצמו, שורשיו העמוקים מוצאים לו את מזונו, והאוויר ואור השמש את הכלורופיל שלו לכן, אפילו יחדול ישראבלוג מלהוות אתר מתעדכן תדיר, יהיה זה פשע לטעמי להסירו לחלוטין מהרשת, וליהנות מפוסטים מצויינים כמו אלו של קורדליה החדש, כמו מניפה – שלי, עדה שדות ! שכותב יצירות מופת, ובכלל כל המנויים שלי.

   על חידלון ? - אילו החיים אומרים לנו בלוויות, אבל למחות כליל מהזיכרון – לא נשמע כדבר הזה 

 


 

   magritte the key to the fields 1936


 

 


מסעות לעולמות רחוקים ובידיוניים פותחים בפנינו את האפשרות למתוח ביקורת על החברה האנושית, והיות ואין לנו אלא את השפה שלנו ואת אוצר הדימויים...
israblog.co.il


20 January 2013 · 
 
 ·  
בביקורי האחרון ספריה הספר קרץ אלי, לקחתי אותו לידי, הוא היה...
israblog.co.il

 


 

נכתב על ידי , 26/5/2015 08:08   בקטגוריות זעקה, יחסים בין בלוגרים, יצירתיות, ישראבלוג, מדינת פרטאץ', מועדון קריאה, מנהיגות, נושא חם, ניתוקים וחיבורים, פקידות אטומה, אהבה ויחסים, אופטימי, אינטרנט, אקטואליה, ביקורת, מפגשי ישרא-בלוג, פורום ישראבלוג, שבוע הספר  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תודות


למברכי :

 

 נ*גהמשתמש מאומת (האתר שלי)

 כמו מניפהמשתמש מאומת (האתר שלי)

לי (האתר שלי

עדה (האתר שלי)

ענת73משתמש מאומת (האתר שלי)

שלי ב (האתר שלי)

חגית ר''משתמש מאומת (האתר שלי)

קורדליהמשתמש מאומת (האתר שלי

Intsi (האתר שלי)

שדות (האתר שלי)

דבורה https://www.facebook.com/profile.php?id=814357969&fref=pb&hc_location=friends_tab&pnref=friends.all

דפנה (האתר שלי

ללא שם

סולל הדרךמשתמש מאומת (האתר שלי)

תקראו לי קורדיליהמשתמש מאומת (האתר שלי)

האזרחית קייןמשתמש מאומת (האתר שלי

קנקן התהמשתמש מאומת (האתר שלי)

 

תודה על הברכות הח(כ)מות והמתוקות


התעייפתי


ואני הולך לישון


להתראות

 




 

 

נכתב על ידי , 18/5/2015 11:03   בקטגוריות מפגשי ישרא-בלוג, אהבה ויחסים, צחות וטוהר  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נכד ראשון


אור ליום השישי השישה במאי

נולד 

וביום השביעי 

כבר שומע לקול סבתא

 



 

נכתב על ידי , 16/5/2015 11:06   בקטגוריות אהבה ויחסים, מפגשי ישרא-בלוג  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 14

Google:  http://israblog.co.il/690765

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוגניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוגניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)