לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פאראמור לישראל ~ paramore to israel


הבלוג שרוצה להביא את פאראמור לישראל !

Avatarכינוי:  paramore ~ to israel

בת: 13





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

פוסט ראשון [:


 



היי [: אני ולריה בת 12 וחצי מהצפון .
אני מעריצה שרופה של פארמור , ואני יעשה הכל כדי להביא אותם לישראל .
אני מארגנת מפגש מעריצים , והפוסט הזה יהיה מוקדש לזה .
כל מי שוצה לבוא שישלח לי מייל - [email protected] ויציע רעיונות/ דברים/ וכו' .
אני יודעת שיש מלא מעריצים לג'סטין ביבר, ביונסה, ריאנה וכו', אבל - מעריצי פארמור! פתחו עיניים , אם ריאנה ופלסיבו ביקרו פה, נביא אותם בקלי קלות .
שנתחיל במה יהיה במפגש ?

דברים שאפשר לקנות - הכל על הכל
 חולצות :
מחיר - 35-50 ש"ח
תשלחו לי תמונה שאתם רוצים, והיא תופיע .
אם אין לכם עדיפות אני פשוט מדפיסה חולצה עם תמונה מעוצבת .
אז מי שרוצה שייצור קשר איתי [למעלה הכתובת]

מחזיקי מפתחות :
מחיר - 15-30 ש"ח [תלוי מה הגודל ]
כנ"ל למעלה, התמונה יכולה להיות משהו שתבחרו או משהו מעוצב .
אתם גם כן יכולים לבקש ממני אני מעצבת כבר הרבה זמן אני יכולה לעצב לכם משהו .
יש כל מיני צורות אז רק תגידו איזה [:

כריות :
מחיר - 60-120 ש"ח
אפשר לבחור תמונה כמובן , אבל גם את המאחורה [בדר"כ תכלת, תגידו לי ואני אבקש שינוי . ]
זהו, הכריות נורא יקרות כי הן עולות לי גם משהו בסביבות זה, אז תתחשבו [:

תמונות קטנות :
מחיר- 1 ש"ח לתמונה אחת , 10 ש"ח לחבילה של 12 .
תמונות קטנות בגול 10*13 .
או מבריק או מט , תודיעו ותשלחו לי כרגיל תמונות [:
בקשר לחבילה -  זה הולך ככה : אפשר לבחור 12 תמונות וזה בה בחבילה .

פוסטרים :
מחיר - 15-20 ש"ח
כנ"ל כנ"ל כנ"ל , אפשר לבחור, אני יכולה לעצב וכו' .
הפוסטר הוא על דף מיוחד, לא כמו  של עיתונים .

זהו, זה מה שאפשר לקנות. יש לכם רעיונות מיוחדים ? הציעו לי !

פרטים אחרים על המפגש
תאריך - 20.7.2010
מקום המפגש - ת"א, עזריאלי
מה מומלץ להביא - הרבה כסף לקנות דברים , פלאפון והדיסקים 
כמה עולה כניסה - 15 ש"ח (כולל קבלת פוסטר)
מי שרוצה להרשם למפגש - [email protected] להודיע לי במייל [:

מה נעשה ?
- קודם כל מכירות . אני יביא לכולם כל אחת מה שהיא הזמינה , ואתן יכולות למכור דברים גם .
- אז נעשה חידון , ומי שתנצח תזכה במחזיק מפתחות/ פוסטר [לפי בחירתה. ]
- נעשה סירטון להביא אותם לישאל ונצטלם עם הדיסקים ונעלה אותו ליו טיוב [אז תביאו גם את הדיסקים] .
- סקר : נלך בין אנשים ונשאל אותם מה דעתם על פאראמור . נצלם את זה כנ"ל ~
אהה כן, ותציעו רעיונות נשמח לכל רעיוון !

הרשומות למפגש
1.
2.
3.
4.
5.
6.
ככל שהיהיו יותר בנות ככה יהיה יותר דברים !

שלט - לינקוק
שלי -

שלכם -



 

 


אז מהרו להרשם [:
שלכם תמייד אשמח ליצור קשר גם בקשר למנהלת [ברשימות] בביייי ,




נכתב על ידי paramore ~ to israel , 22/6/2010 20:40  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





227
הבלוג משוייך לקטגוריות: מוזיקאים , מועדוני מעריצים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לparamore ~ to israel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על paramore ~ to israel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)