לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life


מה כבר אפשר לספר ?.... דאממ... תביננו לבד כשתקראו ...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

העדכון... הלפפפ


עדכון ראשון על חיי....

 

נתחיל....

הבוקר נפתח עם מיגרנה (למוגבלים כאבי ראש..)

רעבה,כועסת,בזמן שאמא שלך ישנה ואז תוך כדי שינה מקפיצה אותך מפה לשם .

כמה זה מעצבן כל המצב הזה.. תסכימו איתי  ילדה בגיל ה-ת-ב-גר-ו-ת לא יכולה לסבולל את כל זה.

תתקשרי לשם , תנקי שם , מחר אני רוצה ואת זה ובלהלהלהלהלההה ..ועוד אחרי זה יש לה תענות !

רק עם מישהו היה רואה את זה (חוץ מסבתא שלי כמובן ) היחידה ששפויה במשפחה,

היה ככבר אומר לה ....

עזבו את זה בנתיים,אני ילדה לא בריאה כל כך אני אמורה לנוח ובלי עצבים ובלי קריזות

ואנ מקבלת את זה כל  יום 3 במחיר של אחד ..

נרדמת עם דמעות מרוב עצבים על אמא, לא שאני רוצה לריב איתה אבל ככהה יוצא לי כל הזמן

דמי כיס? אני לא מקבלת אני מרוויחה את הכסף בדרף הפיזית אני הולכת ועובדת בהזמנות הניתנת

והיא ..? לוקחת את הכל...  כמה שזה כבררר נמאאססס ....

למישהוא יש טיפ איך לעבור את כל המצב הזהה אני אשמח לשמוע .... ... כל עזרה תעזור XD

נכתב על ידי miss OmG @_@ , 28/6/2010 15:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  miss OmG @_@

בת: 27

ICQ: 343609107 




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss OmG @_@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss OmG @_@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)