לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A Rehab Center From Life


I'm not telling go, I keep hanging on, everybody says that time heals the pain, I've been waiting forever that day never came.

Avatarכינוי:  EATmyBRAIN

בן: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

יש לי גרביים מנוקדות!


אז עברו כמה ימים מתחילת הלימודים.

מתחיל להסתגל לבה"ס, הכוונה היא שאני מתחיל להתמצות

בכיתות וחדרים שונים ומשונים שם.

מבחינה נפשית אני לא מוצא ת'צמי וזה רק מדרדר..

מיום ליום אני מרגיש שאני מתרחק אפילו מהחברים שהיו איתי עוד מהחטיבה.

הם מסתובבים כזה ומוצאים חברים חדשים, מה שאמור להיות.

ואני עצרתי, לא המשכתי, אפילו לא מנסה למצוא ת'צמי בניגוד לשאר.

טוב בכל מקרה, בסדר.. נחייה זה לא כזה משנה.

 

טוב נו לפחות יש לי את גרי ששווה את חיי 3>

אתמול נפגשנו, ועשינו דברים שובבים.

לא אפרט יותר מזה לטובת הציבור הרחב.

אבל היה כיף וזה מה שחשוב P:

 

בלילה נפגשתי עם אנשים ואנשות והיה קר.

התחלתי להתגלץ' בצחוק על מגלצ'ות (ולא מגלשות!!!!)

שהיו רטובות, אז נרטבתי והלך לי הז**...

בקיצר התקררתי ואני מצונן ויש מזגן בכיתה ואני סובל בשקט.

אבל סובל, ויש גם גוש שחופר לי בשיעורים בלי סוף, לא חשוב שמות.

אבל בכל מקרה אני מאחל לעצמי החלמה מהירה,

וניפגש בפוסט הבא בבלוג שלללללללללללללל

לייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי (בן חנן – סוקרניק)

שיהיה לכם יום נסבל שכזה..

ביייי

(שלא יהיו אי הבנות, הכותבת לא סבירה! או קשורה בעליל!!)

נכתב על ידי EATmyBRAIN , 2/9/2010 15:19  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEATmyBRAIN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על EATmyBRAIN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)