לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  True Color

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

מחשבות על הרזיה.


ואם הייתם מכירים אותי, זה היה נשמע לכם מוזר.
כל חיי הייתי רזה, רזה מאוד אפילו. ואפשר להגיד שהרזון היה הכוח שלי... הייתי זאת שכל הבנות קינאו בה, הייתי המתעמלת קרקע הדקיקה עם הגוף המושלם.
ובשנה האחרונה מאז שפרשתי מההתעמלות... טוב, נשארתי רזה, אבל פשוט לא כמו שהייתי פעם. ואני באמת לא אדם שטחי, ממש לא משנה לי על אנשים אחרים רזון או שומן ות'אמת אני אפילו לא נמשכת לבנות רזות.. חח.. אני אוהבת שיש מה לתפוס,
אבל על עצמי אני פשוט מרגישה ביטחון כשאני רזה מאוד. מרגישה טוב יותר עם עצמי כשיש הרבה מקום לרגליים בג'ינס וכשהבטן נשארת שטוחה וחלקה גם אחרי האוכל.
אז כבר שלושה ימים שאני מגבילה את עצמי למקסימום 900 קלוריות ביום (ומורידה את זה עם הזמן, כי זה יותר מדי), עושה ספורט ומתעדת הכל במחברת, אולי אני אעבור לתעד את זה כאן.
ומקווה שאני אצליח לרדת את ה6 קילו האלה שאני רוצה..  ולחזור להיות דקיקה וחזקה :)
כרגע אני 1.60 ושוקלת 46, רוצה להוריד ל40... 

וחוץ מזה, הכל איתי סבבה, תודה ששאלתם... חח :)
לי.

עריכה: הרגע נשקלתי וזה 45.4 :)
כלומר ירדתי חצי קילו ביממה האחרונה. הממ נחמד... כניראה שזה יותר קל משחשבתי...

נכתב על ידי True Color , 27/7/2010 16:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrue Color אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על True Color ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)