לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Someone like you.


A person who truly loves you, will never let you go.. no matter how hard the situation is

Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

שוב בייביסיטר...


וואי אחרי שעתיים של צפייה ממושכת של דורה החופרת עם הבייביסטר, הבנתי למה ילדים כ"כ אוהבים אותה.. זה פאקינג ממכר!!!

שימו דורה לילדים והם יהיו כמו זומבים מול המסך..

היום שבאתי בבוקר, כמה ד'ק לפני שהאמא של הילד שאני עובדת איתו יצאה.. (אגב, ההורים שלו גרושים וזה) הילד אומר לה כזה "אמא, נראה לי שאבא שונא אותך כי פגעת בו..." והייתי פשוט בשוק ‏‎:O‎‏

אחח הילדים של היום... לאיפה הגענו! ילדים לא אמורים בכלל להיות מעורבים בעניינים האלו.. אני אסירת תודה שלפחות כשהורים שלי התגרשו הייתי נורא קטנה ולא מעורבת בכל העניין אז אין לי שום זיכרונות רעים או משהו בסגנון מהתקופה הזו, תודה לאל. 

ועכשיו אני יושבת איתו פה בבית של הסבתא שגם לה יש איזה כמה שריטות, לפעמים כשזה בוקר ואני מגיעה לשמור על הילד שעה- שעתיים כשהוא עדיין ישן ואז היא מגיעה ומחליפה אותי, היא שואלת אותי מתי האמא שלו יצאה ואם הילד אכל משהו... איך?!! איך את בדיוק את רוצה שהוא יאכל משהו אם הוא ישן עכשיו לעזאזעל??!!@#!

בקיצור.. מה שבטוח, אני כל פעם המומה מחדש עד כמה העבודה שלי שם יכולה להפתיע אותי.. ועד כמה יש אנשים סתומים בעולם<: נבוך

-הקטע נשלח דרך הטלפון הסלולרי-

נכתב על ידי , 29/8/2011 10:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

372
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , אומנויות הבמה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNosha אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nosha ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)