לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

photoshop.com


בלוג עיצובים , עזרה ודיבורים P:

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

העברת הבלוג


שלוום לכולם 
כאן שירה ,
יש לי עוד בלוג עזרים שנכנסתי אליו לא מזמן , אני מנהלת שם לבד .
אני מעבירה את הבלוג הזה לשם ,
אבל אל תדאגו כל העזרים והמדיריכם שהבטחתי יעלו שם !
מנויים ?-
אתם כבר 13 והיה רק פוסט טרום פתיחה ,
תרשמו למנויים שם ,
ותתנו לי את האימייל שלכם בתגבות שם בבלוג ,
ולכל מנויי שרשום פה ונרשם שם ?
יהיה פרס לבחירתו מתוך אלה :
עיצוב שלם לבלוגו , 3 חתימות או לינקוק בגודל 36 במשך 5 פוסטיים !
אז אני מצטערת על אי הנוחות , כל הבלוגים של ההחלפות שלטים ילונקקו ברשימות הבלוג .
אשמח אם תבקרו שם !!
ותרשמו כמנויים !
אוהבת אותכם ♥
שירה

הכתובת :::

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=280463

תהנו :)
נכתב על ידי , 30/7/2010 09:21  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הקפצה :)

מה דעתכם על העיצוב החדשש ?
יפה ?
תוודה רבה לאקסטרים הלפ :)

למטה >>

נכתב על ידי , 22/7/2010 23:33  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט טרום פתיחה + החלפות שלטים


היי אני ספיר :)
אני בת 14 וחצי מהדרוום :)
זהו בלוג עיצובים ועזרה שהכל קשור בפוטושופ [שימו לב לשם ...]
מדריכים של פוטושופ , עזרים לפוטושופ , תוכנות להורדה ועווד :)
יהיו פה את כככל גרסאות הפוטושופ להורדה ! [ כולל cs5 ]
שווה להיות פה מנוי !
התוכנות להורדה , הפוטושופ וחלק מהחבילות יהיו למנויים בלבד !
אז שווה להיות מנוי !
מבצע !-
מנוי ראשון - מקבל חתימה + לינקוק
מנוי חמישי - מקבל לינקוק + עיצוב לבלוגו !


אני מאוד מצפה לכניסות ותגובות ! -
ביינתיים החלפות שלטים -



שלכם ~








הרבה שואלים אותי שאלות כמו מדריכים לפוטושופ וכל זה ..
אז פתחתי תיבת בקשות חדשה .
שאתם יכולים לבקש דברים , ואני יעשה אותם בפוסטים ,
כמו מדריכים , סטיילים , עזרים ועווד ..

תהנו [התיבה ברשימות]


התאריך לפתיחה הגדולה לא ידוע ! -
תרשמו למנויים ותדעו כל פעם שמתעדכן בלוגי :)
מקווה שאהבתם ותאהבו -
ספיר


נכתב על ידי , 15/7/2010 12:35  
57 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצוות photoshop.com - כאן לעזרתכם :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צוות photoshop.com - כאן לעזרתכם :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)