לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

It's A Blog.smile.:D



Avatarכינוי:  להלה.ברווזוני.D:

בת: 24

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

היי,חזרתי.D:


אז ככה,היי לא עידכנתי פה מלא זמן אבל התחשק לי.
בבאר שבע ירד כבר פעמיים גשם.><
אני ממש מקווה ליותר,פויה חורף.XD
אפילו הסווצ'רים שלי בוכים בארון-זלטטה ליבשי אותתתנו!
XD
ממש סליחה שלא עידכנתי פשוט היה לי כזה עווומס של מבחנים שזה
הגיע לרמה כל יומיים מבחן.
שוב אני התאהבתי בקקה הזה.><
אבל..אבל....הוא יותר נחמד אליי מפעם.^^
וגם הוא הביא לי 2 פרקים ראשונים של ספר חדש של ריק ריירדן
שהולך לצאת.
וממש חבל לי שספר ההמשך של 'הפירמידה האדומה' שלו יצא
רק במאי 2011.:<
הו וגם הכנתי סופגניה מפימו,עם ציפוי והכל.
וזה מה שמחזיר אותי שישלי דונאט מצופה במלא סוכריות בבית.:P
אוף.אני יושנת בלי מזגן ולמרות זאת יוצא לי ההרפס הזה.ולאלו שלא הבינו,הרפס זה פצע קור.
אני לא יודעת עם מישהו יגיב פה בכלל..אבל שיהיה.D:
עודמעט יום הורים-והאמת אני לא דואגת.
למה?
1.אמא לא יכולה לנסוע באוטו בגלל ניתוח.
2.כל הציונים אמא יודעת עליהם.
3.יש לנו טבלה מזוינת שאם מישהו דיבר,לא עש ש''ב או לא הביא ציוד הכככככל רשום בה.
אבני כלכך חייבת לקנות לי מצלמה דיגיטלית,מצלמת אינטרנט ולאסוף שוב 700 שקל.
אוקיי אז המורה שלי בגיאוגרפיה נתנה לי 78 במבחן אבל היא העלתה לי 88 כי עשיתי תיקון מבחן.
 במדעים אני דווקע די טובה השנה.רק חבל שנתקעתי עם איזה דביל לידי.
D: שבוע טוב כולם.3>
 
נכתב על ידי להלה.ברווזוני.D: , 20/11/2010 09:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , שטויות וכיף , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללהלה.ברווזוני.D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על להלה.ברווזוני.D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)