לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


listen little piggy, i've got weed that would make you dizzy

Avatarכינוי:  baby cat.

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017


עברנו לדירה חדשה, עם חדרים והכל just like grown ups

ממש נחמד לנו שם, סידרנו וקימבנו הכל

אני ממש אוהבת לגור איתו

זה נחמד שיש פינה משלנו שאפשר לקרוא לה בית

הוא גם שכן שלי בעבודה עכשיו

אפשר לסוע לעבודה ביחד או לצאת לסיבוב ג'וינט או לאכול פלאפל אצלי בחנות

אני עושה שיעורים פרטיים אבל הלימודים לא בידיוק מאפשרים לי להתפרנס כמו שצריך

שנינו באמצע שנה שנייה לתואר ואין לנו ככ כסף

אבל אני תמיד זוכרת איך אבא אמר לי כשהוא היה בחיים:

ne vezyot v kartah, povezyot v lubvi

למי שאין מזל בכלפים, יהיה לו מזל באהבה

הוא לא היסס לשנייה ואמר שאם זה או או אז אין לו שום עניין בכסף, העיקר שהתמזל לו עם אמא

אלוואי וגם לה היה מתמזל

לפחות אני יודעת כמה קצת משמעות יש לכסף

והכל ממש קשה אבל לא בלתי אפשרי

הפגשנו את המשפחות אפילו

ומתכננים לאמץ כלב

 

נכתב על ידי baby cat. , 15/3/2017 15:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

54,435
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbaby cat. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על baby cat. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)