לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


some girls are bigger than others

כינוי:  Vachequirit

גיל: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

איכ סה


קמתי ב11 וחזרתי לישון עד שתיים.


ארוחת צהריים: 854 קלוריות של פירה, בצק עלים וירקות. אולי אם לא הייתי טיפשה היה לי סיכוי לאכול עוד משהו היום. חחחחחחחחחח.




רשמית ילדה מפגרת כאילו

נכתב על ידי Vachequirit , 26/9/2013 15:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקשיבו,


אני לא מאמינה שזה קרה הרגע

אני כאילו, כל כך שמחה שזה כואב

מי צריך בכלל לאכול 

ביקשתי מישרא את הסיסמה לבלוג החדש שלי (כי אני טיפשה ושכחנית) והוא נתן לי את כל הסיסמאות לכל הבלוגים

כולל הבלוג הזה

בדיוק השבוע חשבתי שאולי אף פעם לא הייתי צריכה לתת לבאן לשנות פה הכל ולהוציא אותי מכאן

אבל עכשיו חזרתי

וקראתי את כל הפוסטים שנשארו פה ואפילו לא הייתי טיפשה כמו שחשבתי

היום אני הרבה יותר גרועה.

 

יצאתי מכאן באמצע י"א אני חושבת

שנה פחות עשרה ימים מאוחר יותר התאשפזתי לחודשיים במחלקה פסיכיאטרית.

אז הייתי בת 16, בעוד עשרים יום אהיה בת 18.

עברתי המון ולא עברתי כלום.

עליתי שלושים קילוגרמים מאז השקילה האחרונה שלי פה. חחחחח. פרה.

בקיצור,

ישבתי בחוץ עם א' ועישנו מלא וראינו את הפרק החדש של השמינייה בפלאפון שלה כמו שבוגרות תיכון מנוסות עושות,

ואז חשבתי שאני רעבה וחשבתי באופן קונקרטי על לאכול קורנפלקס תוך כדי שחשבתי באופן קונקרטי על לפוצץ לעצמי את הפרצוף,

ואז החלטתי לעדכן בבלוג במקום,

ואז גיליתי מחדש את הבלוג הזה.

ואני פשוט מאושרת כל כך שמי בכלל צריך לאכול?

הבלוג הזה הוא דוגמה ומופת לכוח הרצון שלי. אני צריכה ללמוד מעצמי של לפני שנתיים. ולשם הנוסטלגיה:

 

היום הייתי פרה של ממש:

בוקר: שיבולת שועל אורגנית (180), ארבע פרוסות לחם קל (160) עם גבינת סויה (120) וממרח פסטו (188)
ביניים: כרוב (21), עגבניה (40)
צהריים: קציצות גזר (436), כלומר מלא מהן
ביניים: מעדן סויה (115)
ערב: ת'לב

 

סה"כ 1260 כמו בת זונה

פלוס חצי קופסת סיגריות בערך

ילדה דוחה. 

נכתב על ידי Vachequirit , 26/9/2013 00:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVachequirit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Vachequirit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)