לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Suck Life


בלוג חיים של נערה בגיל ההתבגרות . איך אני מתמודדת עם הבעיות והקשיים , הריבים עם ההורים , אהבה ראשונה , וכו' ..

Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

יומני היקר ~ 8.8.2010


* גולשים יקרים ~ הודעה קצרצרה : בכל בוקר אני אעלה מטלות ובכל ערב אני אעלה כתיבה ביומן (: *

 


עדכון בוקר ~ מטלות (:

בוקר טוב כוווולם D:

היום המטלות שלי הם :

 

1. לשטוף כלים של ארוחת צהריים .

2. לקפל כביסה [ אל תגעו במקופלים D; ] .

3. לסדר את הארון - דחוף [ נמאס לי שהכל נופל כשפותחים אותו ] .

4. לסדר את החדר עם אחותי [ קשה לדבר איתה בלי לשבור משהו מעצבים ] .

5. להכין עמוד 1 בש.ב לחופש [ אפילו לא התחלתי ! ]

 


עדכון ערב ~ יומן (:

ייעלה בין 17:00 ל- 19:00 .

* ייעלה הפוסט נוסף ~ כי זה הולך להיות מאוד חשוב [:

 


עוד משהו קטן עם משמעות גדולה [;

מתנה לילדה מדהימה , שהגיבה מיד שהבלוג נפתח (:

וישר אמרה שהיא הולכת לקרוא היום [=

עינת , זה בשבילך

גולשים ? כנסו לבלוג הנדיר שלה - כאן [:

התגובה החמישית [ אם היא תהיה שלי אז השישית ] תזכה בחתימה D:

* אתם יודעים ככה זה בהתחלה , שאין עדיין קוראים :P *

נכתב על ידי , 8/8/2010 10:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnother Broken Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Another Broken Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)