לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Wonderland


התאמר לי בבקשה לאיזה כיוון עלי לפנות? שאלה אליס את החתול.זה מאד תלוי לאן את רוצה להגיע ענה החתול. לא ממש אכפת אמרה אליס. אם כן, ענה החתול זה לא ממש חשוב לאן תפני.העיקר שאגיע לאיזה שהוא מקום - אמרה אליס.אמר החתול:אם כך בוודאי שתצליחי אם תלכי רחוק מספיק..

Avatarכינוי:  חיה בסרט :P

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

יום 1 - עד 500


עבר בסדר, לא נראה לי שחרגתי, אין ככ מה להוסיף. יום משעמם, כרגיל. איזו דרמה מטומטמת עם ההורים. מללא חברים מודאגים... ההוא שלי לא דיבר איתי היום... טוב דחיתי אותו יותר מידי, אולי נמאס לו... אוף למה בא לי שהוא יתקשר? בשביל לסנן?

 

בתור אנה מיה, וגאה להיות מיה ללא בולמוסים. התכנוון יהיה כזה.

 

אני צריכה חוקים אני יודעת אבל אין לי כוח לשבת ובאמת לכתוב כאלה הגיוניים.

 

אז אני אמשיך ב ABC

כל יום שהקלוריות שלו יהיו נמוכות יותר מ 200-250 אני הופכת ליום ירק/מרקים/גם וגם

אני אקיא כל דבר שיוצא מהר. ולא ככ כואב

לנסות כל יום הליכה של 40-70 דקות.

יום ראשון אני קונה לקס' אףפעם לא לקחתי. יוםם אחד אני אקח 2 ואז 4 ואז 6 ואז 8 ואז מההתחלה כדי לעבוד על הגוף.

 

זה לא טוב, מה אתם אומרים... מה אני אעשה... הפעם אני רצינית לגבי הירידה.

 

שיהיה לנו בהצלחה בננות :P

 




נכתב על ידי חיה בסרט :P , 1/10/2010 23:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ABC


ABC היא אחת הדיאטות החזקות שאני מכירה, כמובן שהיא גם קשה מאוד בגלל הקלוריות הנמוכות ובגלל שהן משתנות כל הזמן על מנת לא להיתקע במשקל ולשגע את הגוף. זה קשה בגלל שיכול ליפול לי 50 קלוריות על יום שישי ושיש לי ארוחה משפחתית וכל מיני כאלה דברים. אז התחלתי היום יום שישי. עד 500.. יהיה בסדר... 

 

אחרי הבליסה של אתמול יש לי בטן הריון X-X איככ זה נורא, החלטתי שהפעם אני מתעדת את הירידה, אני אשקל כל יום ואצטלם כל שבוע או משהו כזה.. ואעלה לפה... גם כדי לעזור לי, וגם במידה ואצליח להראות לבנות אחרות שאפשר.

 

כי תכלס, עשו את זה לפני, ובתור מישהי שניסתה המון המון המון המון המון דיאטות מטורפות, ולא הצליחה בהן... כאילו להתמיד. ABC זו הדרך הכי מעצבנת והכי בטוחה מה ללא בא לי לטחון אורז כל היום בדיאטת אורז? בא לי. מה לעשות שזה לא באמת מוריד במשקל?

 

לא יודעת... שיהיה המון בהצלחה לככווווווווולם!! =]

 



נכתב על ידי חיה בסרט :P , 1/10/2010 10:39  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיה בסרט :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיה בסרט :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)