לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

dont worry, be happy.. או לפחות תנסה :))



כינוי: 

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2010    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2010

חיפוש עצמי..


אומרים שגיל ההתבגרות זו אמורה להיות תקופה בה אתה מגדיר את עצמך, את האופי שלך ובכלל, את מי שאתה באמת..
בזמן האחרון יצא לי לשאול את עצמי הרבה מי אני בעצם ?!
אני רוצה למצוא את עצמי במצב שבו אני יודעת מי אני, במצב שבו אני מכירה את עצמי..
מכירים את השאלות האלו שתמיד יש בראיונות ודברים כאלו-
החל משאלה פשוטה כמו "ספר/י על עצמך" ועד ל"איפה את/ה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?"
תמיד אני מוצאת את עצמי מתעכבת עליהן שעות. אין לי אפילו התחלה של רעיון למה לענות עליהן!
אני לא יודעת להגדיר מי אני ולא לדבר על מה השאיפות שלי.
אולי כל הקטע של החיפפוש המטורף הזה אחרי ההבנה הוא החלק של הבלבול שבדרך, על הייאוש והחוסר ידע.
אולי.. 
אני רק מקווה שבסופו של דבר זה יגיע, מתישהו, לפני שזה יהיה מאוחר להבין .. 
נכתב על ידי , 31/8/2010 16:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ההוא עם הזה .. ב-1/9/2010 21:57
 



הרגשה של בגידה..


בא לי בשנייה הזו פשוט לקום וללכת למקום שקט, רגוע, מקום שבו אף אחד לא יבוא אחריי לשאול מה קרה מתוך נימוס או פוזה.
אף אחד לא יבוא וידקלם את השקר ה"אהוב והמוכר" הזה שאומר- אני פה בשבילך.
אף אחד לא יבוא ויתן לי את ההרגשה שהכול בסדר, ואז בשנייה שאני אתרגל לתחושה הממכרת הזו הוא ילך וישאיר אותי שוב פגועה, לבד.
בא לי ללכת למקום שקט, לסגור אחריי את הדלת ופשוט לשים פס אחד גדול על כל השקרים האלו.
כי גם אם הם נותנים לי הרגשה טובה באותה שנייה, אני יודעת שזה מתישהו יעלם.
וזה כואב, זה כואב לדעת שאתה תקבל את ההרגשה הטובה הזו ובדיוק שנייה אחרי הכול יתהפך לך בפנים...

נכתב על ידי , 30/8/2010 01:39  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של &#9829;Just Another Girl&#9829; ב-30/8/2010 08:19
 



דף חדש...


היו לי באמת יותר מידי בלוגים.. חלקם פעילים, חלקם לא..
אבל היה אחד שבאמת הייתי נאמנה אליו. יותר מידי אנשים ידעו עליו בסופו של דבר, אז החלטתי לפתוח דף חדש.
העברתי את הבלוג מספר, מחקתי את כל הפוסטים, שיניתי עיצוב ועכשיו אני גאה להגיד שאני מתחילה מ-ה-ת-ח-ל-ה :D
אז שיהיה בהצלחה! :))
נכתב על ידי , 29/8/2010 15:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוקווס משומש P : ב-29/8/2010 22:40
 





3,205
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#9829;Just Another Girl&#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#9829;Just Another Girl&#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)