לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים של נער מתבגר

אני בן 13 מתחיל את גיל ההתבגרות (נראה לי) ואין בגיל הזה הרבה דברים מה לעשות :אז רק בשבילכם פתחתי תבלוג הזה להציע לכם מה לעשות ועל הדברים שקרו לי (זה נשמע ממש מפגר אהה? תקראו תבלוג שלי ותראו)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

ענייני אהבה


תגידו לי בבקשה מה לעשות אני אוהב מישהי ואני לא יודע איך להגיד לה את זה ואני מחפש איזה דרך מגניבה זא סתם לשבת לידה ולהגיד לה אני אוהב אותך ולנשק אותה כי זה עשיתי כבר כמה פעמים... אני מחפש דרך חדשה מגניבה "רומנטית"

אז אחים ואחיות יקרים (או יקרות) בבקשה תגידו לי איזה דרך טובה להגיד לילדה שאתה אוהב אותה

נכתב על ידי asafos , 26/9/2010 21:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החיים זה דבר מסוכן!


טיפ:החיים זה דבר מסוכן

אני חושב בינתיים שאין לי מטרה בחיים שלי והחיים שלי ממש ממש משעממים

אני חושב שכל מי שנולד צריך להגיד לו שהחיים זה דבר מסוכן,מתים מזה בסוף!

אז כל לילה לפני שאתם הולכים לישון תשאלו את עצמכם "יש לי מטרה בחיים" או "אני עושה משהו בחיים שלי?"

ואם לא תהיה לכם תשובה שנסו לשפר את זה יום אחרי לספר לכם למה אני עצבני?

 

כן      לא

 

סתם אמרתי זה לא באמת עובד אני יספר לכם בכל זאת:כבר שלושה ימים שאני לא מצליח לתקן את מה שאני עושה לא טוב ואני כבר במצב שאני חושב שאין טעם לחיים שלי! הבעייה שלי זה שאני לא מצליח להגיד למי שאני אוהב אותה שאני אוהב אותה עצוב פשוט כל פעם שאני הולך אליה אני לא מצליח להגיד כלום יש לכם עצות? אוף אם כן בבקשה תגידו לי

נכתב על ידי asafos , 24/9/2010 14:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ירושלים


סבא וסבתא שלי גרים בירושלים והלכנו אליהם היום עם סבתא שליואני לא אומר שלא היה כיף אבל יש לי בת דודה שכל הזמן מרביצה ועוד בת דודה ממש חופרת יש לי בן דוד שהוא כל הזמן רוצה ללכת איתי מכות (אני קורע אותו) ואחר כך מי צריך לסדר אחריהם מי? נווו תנחשו....

צודקים אני! ואני יושב איזה רבע שעה ומסדר חדר אחרי חדר  אוף אבל יש לי עוד בת דודה ממש חמודה בת שנתיים וחצי והיא יודעת הכל היא מדברת שוטף היא רוקדת היא מצירת ממש יפה ועוד הרבה דברים עכשיו אני הולך לישון אצל החבר הכי טוב שלי וננגן בגיטרה (אני קצת יותר טוב ממנו הוא לומד חצי שנה אני חמש שנים >< )  ומחר יש לי חזרה עם ההרכב של המורה שלי בגיטרה ויש איזה שיר שכולו סולו ואני עושה אותו D: וזהו מחר אני יעדכן עוד תבלוג (אני מכור והאהעהאהעאעהאה) שה והאעהאוהעא אנור להיות צחוק מרושע  קול

נכתב על ידי asafos , 23/9/2010 19:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  asafos

בן: 27




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לasafos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על asafos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)