לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

no consequences


just Fear.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2014

בריחה


אני רוצה לברוח משם, רחוק ככל האפשר מכל המבטים, מכל המילים הקטנות העוקצניות שסודקות לי את הגוף כשאני שומעת אותן. אני צריכה לשתות, להכיר אנשים חדשים, להחליף את הקאסט והתפאורה, לשים את מוסיקה הזאת בפול ווליום ולברוח כי עכשיו אין לי את האפשרות להילחם, אין את ההפשרות לחקור, ולהבין הכל, זאת האפשרות היחידה בשבילי עכשיו. אבל לא תמיד יש לאן לברוח, אין לי בית, אין שום דבר קבוע חוץ מהגזרה שאני מחוייבת אליה, הכל עף באוויר, צף בחופשיות מעל פני המים, לא תמיד אני תופסת את הדג השמן בחכה שלי וככה, לפעמים, אני נשארת רעבה. אני נשארת בודדה, אבודה, משוטטת, מחפשת מקום בשבילי, כך בסוף כל יום אני חושבת איפה יהיה המקום שלי היום. ושם רחוק, הכל נשכח, החלקיקים מתפזרים באוויר ואני נשארת עומדת, להביט על חלקי הפזל מפוסרים על הרצפה מבלי לנסות לחבר אותם חזרה יחד. מתנחלת, לא שייכת, נספחת. מי החברים שלי? מי המשפחה שלי? איפה הבית שלי? את מי אני אוהבת? את מי אני שונאת? מה אני רוצה? 

 

Travel

 

fly fly fly fly

 

אני רוצה להתפרע ולצאת, אני רוצה לרקוד כל הלילה עד שיכאבו לי הרגליים, עד שלא אוכל עוד לעמוד. אני רוצה לשתות כאילו אין מחר, לשתות כדי לשכוח, לשתות כדי להינות, אני רוצה להתפרע ולצעוק, אני רוצה לצחוק עד שהבטן שלי תתפוצץ, אני רוצה לטייל ולראות את הכל, אני רוצה לקרוע לו את הבגדים לחתיכות, אני רוצה שיקח אותי הכי רחוק ושיסחוף אותי, אני רוצה שיאתגר אותי ושיפתיע אותי כמו פעם, אני רוצה לראות את האור האמיתי בעיניים שלו, אני רוצה שיטפס איתי על ההר הכי גבוה, שיקפוץ איתי עמוק לתוך המים והוא... הוא מתקדם לבד בדרך משלו.

 

 

💋

 

Not Only Photos Set12

 

music

 

trying to faind my way,

obidi.

 

נכתב על ידי , 28/2/2014 18:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

Skype:  obidibam 

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

2,620

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לObIdI אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ObIdI ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)