לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אתגרים


נשואה ואם ל3 ילדים וכלב, אוהבת לקרוא, לצייר, לכתוב וחברות. מורה לחינוך מיוחד.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2016    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2016

מכתב לאבא


דווקא היום, אני מתגעגעת אליך יותר. אני נזכרת בך, בסיפורים שסיפרת על היותך ילד בשואה.

ילד בן 7 שיום אחד, חדל להיות ילד כשלקח על עצמו את הדאגה לאימו ולאחיו. שכאשר מצא פרוסת לחם, דאג להביאה לצריף בגטו ולחלקה בין אמו ואחיו, ילד גיבור, ילד שורד.

לא אמשיך ואתאר את קורותיך במלחמה ההיא, אתאר רק אותך: אדם שמח, חיוני, אוהב כל רגע בחיים, היית אדם אהוב ולא רק על ידי משפחתך, אלא גם על ידי חבריך וכל מי שהכיר אותך, אדם שממגנט אליו את כולם. 

בהיותך בן 43, לקית בליבך ועברת מסכת ייסורים במשך שנים עד למותך בגיל 67. למרות כל זאת, המשכת להיות אדם שמח ואופטימי שמרוצה ממה שיש לו.  לא תמיד הבנתי איך אפשר להמשיך הלאה לאחר כל מה שעברת ובאופטימיות שכזאת. רק בימיך האחרונים, זכרת את כל מה שחווית וסבלת ואנו סבלנו איתך.

היום, התגעגעתי אליך במיוחד, צפיתי בטקס יום השואה, האזנתי לשירים העצובים וכמעט, זלגה לה דמעה, אך רק כמעט. כבר שנים שאינני בוכה כשעצוב לי, רק בלב.

אתה חסר לי, אבא, ולפעמים, אני יכולה לדמיין את ידך מלטפת, מחבקת ומנחמת.

12 שנים עברו מפרדתנו ואין יום שאינני חושבת עליך  וכמהה לחיבוק אבהי אוהב.

אני אוהבת אותך אבא.

נכתב על ידי , 5/5/2016 20:41  
הקטע משוייך לנושא החם: יום השואה תשע&quot;ו
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של coralya0 ב-3/11/2016 16:52




כינוי: 

מין: נקבה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: 40 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnevi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nevi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)