תפוזים בעשר שקל |
|
קטעים בקטגוריה: -.
לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .
ארבעה שלבים בדרך לבלוג מוצלח כל מי שפותח בלוג הוא לא עושה את זה בגלל שאין לו מה לעשות. הסיבה היא תמיד רצון למשוך תשומת לב של אנשים, לשתף אותם במשהו ולגרום להם להגיב. תשומת לב הוא מטבע אוניברסלי של האינטרנט, אותו תמיד אפשר להפוך לכסף.
כל מי שרוצה להיות ראשון בנישה, כלומר להשפיע על קבוצה גדולה של אנשים, לשכנע אותם במשהו, להשיר מסר או רעיון, הוא חייב לעבור ארבעה שלבים:
תשומת לב ~ אמון ~ מוניטין ~ השפעה
אי אפשר לקפוץ משלב לשלב או לדלג על אחד מהם.
| |
איך לבחור נושא לבלוג?

מי לא חושב היום על לפתוח בלוג? בעיה שלא כולם יודעים מה זה ובחלק מהמקרים חושבים על משהו נורה אבסטרקטי כמו שילוב של עיתון ומכונת תספורת. לפני שאתם נכנסים לזה תחשבו האם יש לכם מה להגיד ועוד משהו חשוב - האם כדי שכולם ישמעו את זה? סתם, סתם אני צוחק :) ברור שלכל אחד יש מה לספר ולכל אחד יהיו את קוראים משלו (לצערי חלק מהקוראים שלי כבר עברו לאתר אחר, אחרי שהגיעו למשפט קודם).
או קיי אז מישהו מתעניין ברכבים, מישהו אחר רוצה לספר על חוויות שלו מיום יום, ועוד משהו רוצה לשתף את כולם בפנטזיות שלו. כל אחד בוחר במה שמושך אותו. רק אם התחלתם לכתוב על נושא מסוים אל תקפצו כל פעם לתחום אחר. אל תכתבו ביום ראשון בבוקר על כדורגל ובערב של יום שישי על סקס מטורף שהיה לכם... א-ה-ה, האמת שזה לא דוגמה טובה, כי במקרה הזה, בלוג כן יהיה פופולרי, הרי רוב הקוראים שלו הם גברים. טוב בכל אופן הבנתם את הרמז - אל תבלבלו את הקוראים.
יש לכם מקצוע מסוים? ואתם רוצים להתחלק בטיפים? מצוין, לכו על זה. רק אל תיקחו תחום רחב מדי. במיוחד, כשיש לכם מתחרים חזקים. תתמקדו יותר, למשל אם אתם רוצים לכתוב על רכבים, תבחרו נושא ספציפי יותר למשל רכבים ספורטיביים או פורמולה אחד. כך אתם תמשכו יותר תשומת לב.
בכל אופן אם נושא לא מעניין אותכם אל תתחילו, אתם לא תחזיקו מעמד לעורך זמן. ובכלל אל תתעסקו במשהו שלא מעניין אותכם ;)
| |
| כינוי:
בן: 41 |