לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*רשום פה משפט נדוש*



כינוי:  ♥רונוש♥

בת: 26

ICQ: 566026054 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

בלוג=מקום פרטי


אוקיי..אח שלי קרא לי את הבלוג,זה למה גם העברתי אותו כתובת!

בלוג מבחינתי זה מקום מפלט לרגעים שאני ממש חייבת לכתוב על נושאים שמעצבנים אותי/משמחים אותי או מרגשים אותי בכל דרך.

זה אמור להיות בלוג פרטי,אישי שאף אחד לא יודע עליו.אף אחד מהמשפחה לא אמור לדעת עליו!

העברתי אותו כתובת כדי שלא יוכל להיכנס אליו עוד פעם.

אוחחחחחח זה כל כך מעצבן!!!!! עצבני

 

אליפות הארץ:

אוקיי אז בזוגיות אסרו לנו להשתתף בגמר..ואנחנו הגענו לגמר והייתה לנו את ההזדמנות להתחרות על מקום טוב ואסרו עלינו להשתתף...

איזה קקה..אני כל כך רציתי כן להשתתף וכן להיות בגמר..רציתי להוכיח לתומר ולכל האנשים במועדון שאני כן מתאימה לספורט הזה,שאני לא צריכה "לעזוב וללכת להיות בלרינה".ממש רציתי.רציתי להוכיח לעצמי ולכלום.נכון אני מרוצה,אבל אם היו נותנים לנו-הייתי עוד יותר מרוצה.

זה ממש לא פייר..לפחות הרביעיה שלנו לקחה מקום ראשון.אגב אם בא לכם לראות אותן הן מופיעות על השעה האחורי של מעריב.

נכון רשום "יסמין ניצחה את הירקון" אבל בתמונה זה כל הרביעיה.כי יסמין לא ניצחה לבד.זו סירה ל4 ואני חושבת שזה מפגר שבכתבה הזכירו רק אותה...אז נכון הכתבה עליה אבל בכל זאת לא רק היא ניצחה ולפחות שהיו רושמים את השמות של הבנות מתחת לתמונה...או משהו...לא יודעת.

 

 

אווף אין לי כוח לכלוםS= יש לי 4 שעות אפסססססססססססס [לכל הגאונים שבינכם:שעת אפס זה כשאתם צריכים להיות בבית ספר בשעה 7:30 ]=   ]

לא פיייייייייייירררררר

נכתב על ידי &#9829;רונוש&#9829; , 3/10/2010 17:26  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל&#9829;רונוש&#9829; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על &#9829;רונוש&#9829; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)