לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm a free bitch,baby



כינוי:  נופר_מ

מין: נקבה

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

פוסט מירמור



אורחים- איזה דבר מעצבן.

ובזמן האחרון יש להורים שלי קצת יותר מידי כאלה,ואם זה לא מספיק מעצבן,יש להם ילדים קטנים בני 7 שרוצים שאני אשחק איתם פיפ"א בפלייסטיישן.תמיד אמרתי לעצמי שאני חייבת להפסיק להיות בן אדם כל כך נחמד לילדים,הם מנצלים את זה.


ההורים שלי הולכים לדיאטנית במשך 4 חודשים בערך,מתוכם הם היו רק ב2 מתוך 4 פגישות שהיו אמורות להיות להם איתה.אתם שואלים למה?

אה,זה כי הם הולכים רק מתי שהם יורדים,והם לא נוטים במיוחד להישמע לתפריט (המגניב לחלוטין!) שהיא נתנה להם,ואז הם עולים.הם כמובן לא רוצים שהיא תראה את זה בשקילה,ומתפדחים לבטל את התורים בעצמם,אז זה נופל עלי.אני עושה את הפדיחות שלהם.


אין לי מספיק בגדים.וגם אחרי שאני קונה אין לי תחושת שובע.הכרטיס אשראי שלי פועל הרבה בזמן האחרון.

בכללי,כסף זה דבר מעצבן.במיוחד במדינה הזו,שכל דבר עולה פי 4 ממה שהוא אמור לעלות בכלל.

(מה שכן,אין כמו הבגדים פה,לא יעזור.וכן,במיוחד לא בארה"ב)


ואם כבר מדברים על כסף,מישהו מוכן להסביר לי למה פאקינג בירה בפאב עולה 25 ₪ ??

מה לא בסדר איתם? מזל שיש רכב ואני לא צריכה לקחת מונית לת"א אחרת כל יציאה הייתה נגמרת

ב- 250 ₪.


כמו שכתבתי בפוסט הקודם,יום ראשון מתחיל הסמסטר,ואני בבעיית אוכל רצינית.

יש לי יומיים שלמים שאני נמצאת שם מהבוקר עד הלילה,ולא משנה כמה מסעדות יש שם,אני שונאת את האוכל.נראה לי שאני הולכת לרדת איזה 100 קילו.


נ.ב


הוויגסטוק בשישי הבא בגן מאיר.הולך להיות מגניב.(ואני בהחלט צריכה בגדים-שזה לא כל כך מגניב). חשבתי לקבוע עם ב'(התל אביבית) או עם ש'(שלא נראה לי שיש לי עצבים אליה).אולי בסוף אני אלך עם ב' התל אביבית וב' (מגבעת שמואל) וכמובן אדר שלי

אה,ויש כמה אנשים שאני ממש לא רוצה לראות שם,כמו יעל למשל.

נכתב על ידי נופר_מ , 7/10/2010 20:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איזה כיף,בלוג חדש.


מוזר לכתוב בלוג,תמיד היה לי בראש שלכתוב בלוגים זה דבר שעובר בגיל מסויים.
כנראה שטעיתי

מאז הפעם האחרונה שכתבתי בלוג ברצינות (עברו לפחות 5 שנים),השתנו הרבה דברים בחיים שלי.
אני במקום שונה לחלוטין,וזה הגיוני,כי אני בגיל שעושה את ההבדל.
אני עדיין לא חיילת,אבל כבר סיימתי תיכון,יש לי עוד 2 סמסטרים באוניברסיטה לפני שאתגייס ואז כבר אכנס לצבא לשירות סדיר של 3 שנים ועוד שנתיים של קבע.אני מאוד מרוצה מזה,מסלול שאני חולמת עליו הרבה זמן,ומאוד מעלה לי את המוטיבציה העובדה שגם הבת זוג שלי הולכת לאותו מסלול.

ביום ראשון מתחיל הסמסטר,שנה ה' -שנה אחרונה.אני לומדת יומיים וחצי בשבוע,ובשאר אני הולכת לעשות רק כיף.
עדיין לא נקלט לי שבסופו של דבר יהיה לי תואר,אחרי כל כך הרבה דם שירקתי...נו טוב.

שבוע שעבר היה לי יום הזוי,נסעתי לקריית אונו,למפגש פורום לסביות יחד עם אדר.חירטטתי עליה שאני מכירה את הדרך ונסעתי בה מיליון פעמים ,כדי שתקח תרכב נכנסתי למפה,ניסיתי ללמוד את הדרך ו...אפשר להגיד שהצלחתי ב80%.
כמובן שעלינו במחלף הלא נכון,אחרי שאבא שלי המוכשר הפריע לי לריכוז..לא ידענו באיזה עיר אנחנו במשך רבע שעה,ואחרי אן-דן-דינו רצחני הגענו לרחוב שלה,זה ההוכחה לזה שיש אלוהים!
היינו שם במשך שעה,מישהי אמרה לי שאני מוכרת לה..וגם היא מוכרת לי,ואני עד היום לא מצליחה לחשוב מאיפה היא מוכרת לי.
אחרי שעה החלטתי להתחפף,הרגשתי קצת לא בנוח.פרשנו לת"א...ישבנו בלנדוור כשהייתי חצי שיכורה ואדר כמובן ניצלה את ההזדמנות להסתלבט עלי...פתאום..נכנסו אושרי וקיי לונג לבית קפה,ואני חשבתי שאני מתה.אני כל כך אוהבת אותם! קיי לונג ישבה במרחק של 30 ס"מ ממני אולי.ואני לא יכולתי להרגע והתאפקתי לא לעשות פדיחות.



קיי לונג האמצעית,אושרי השמאלי.

בערך ב1 וחצי החלטנו לפרוש מהלנדוור,ולקפוץ למנרווה...שם היו לי 2 חוויות:
1.מישהי שפשוט מזמזה אותי מאחורה בלי בושה. (והתחילה אחר"כ עם הבת זוג שלי בשירותים)
2.מישהי שלא הפסיקה לתקוע מבטים,גם כשיצאנו מהמנרווה..
אה ונזכרתי בעוד אחת:
מישהי שחיפשה אותי בפורום בגוגיי...לפי תיאור של מה לבשתי.

ב4 בבוקר מצאנו את עצמנו יושבות באמצע שדרות רוטשילד על ספסל.מדברות...היה כיף.

נקווה לעוד יציאות כאלה כפיות בקרוב.

אה ד"א ,הימים האחרונים עוברים עלי בהתמכרות חדשה! הסדרה DEXTER פשוט גאונית!
טוב דיי לחפירות להיום.
לילה טוב
נכתב על ידי נופר_מ , 6/10/2010 23:00  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 18 עד 21 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנופר_מ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נופר_מ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)