לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

the world through our eyes


העולם בצורה שאתם רואים אותו שונה ממה שאנחנו רואים....צבעים שאתם רואים אנחנו לא רואים צבעים שאנחנו רואים אתם לא....נסו להבין דברים חדשים...תפתחו לאפשרויות חדשות....תיכנסו ותבינו....תלמדו היצירתיות בכם...תרגישו אותה...


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

פוסט שישי - זמן


היי כולם!!!!... היום יום שני ואנחנו לומדים היסטוריה....חח...סתם...PX

היום דביר כתב משל ואני(רומיX3)כתבתי סיפור עם לקח... מקווה שתהאבו....3> (דביר אדום || רומי כחול)

 

 

הזקן שידע הכול

הלכתי ביער הגדול שליד ביתי, ראיתי אדם זקן לבוש מוזר שביל לידי.

הוא עבר מהשביל שלו ונכנס לשביל שלי, הוא פנה עלי ואמר

"שלום לך נערי, התוכל לנחש מה נמצא בכיס שלך?"

ועניתי "כן אדוני, בכיסי יש ממחטת אף"

"תבדוק שוב" הוא אמר

"ברצון, הינה היא.. לאן היא נעלמה!!"

חיפשתי את הממחטה בתוך הכיס והתחלתי לדאוג

"אתה לקחת את הממחטה שלי?" שאלתי את הזקן

והוא ענה בשקט "לא, אינני גנב."

"אז אם כך, אתה יודע היכן הממחטה?" אמרתי

"כן" הוא השיב והמשיך "היא בכיסך האחורי"

בדקתי אם הזקן צדק, אכן היה כך!

"איך ידעת?" פניתי לזקן

והזקן השיב "ידעתי שהתבלבלת בכיסים והיום שמתה אותה בטעות בכיס האחורי"

"אתה עוקב אחרי?!" שאלתי בעצבנות

"לא ולא, אני פשוט האיש שיודע הכול"

"האיש שיודע הכול?" שאלתי מופתע

"כן, אני יודע הכול"

"איך יכול להיות שאתה יודע הכול?" שאלתי

הוא הסתכל עליו ואמר "הייתי בכל העולם, הייתי בכל מקום, אך כאשר מתתי כבר ראיתי הכול"

"אתה מת?!" שאלתי מופתע מתמיד

"כן, כי רק שאתה מת אתה מבין שהכול קשור בחיים, ושאתה מבין את זה, אתה יכול לדעת הכול"

בהרף עין האיש נעלם, כאילו לא היה מעולם..

אך אני לעולם לא אשכח את דבריו..

 

 

הזמן מחכה לנו

זמן זה דבר שלא עוצר וכל זאת יש רגעים שהוא עובר לאט יותר

ויש רגעים שהוא עובר מהר יותר

זאת רק הרגשה? או אולי הזמן רוצה לעצבן אותנו? עוד שניה,עוד דקה, עוד שעה, עוד יום,עוד שבוע,עוד חודש,עוד שנה הזמן עובר לאט,מהר אבל הוא לעולם לא עוצר

הוא מחכה לרגע שנבין שלא כדאי לבזבז אותו

הוא יושב בפינה כמו איש זקן עם זקן ארוך

ורק מחכה שננצל אותו

שנעשה את מה שתמיד רצינו לעשות

ולא נשב ונישתעמם

כשהזמן מואט אתם מתרחקים ממה שאתם רוצים

כשהזמן ממהר התקדמתם צעד אחד

אל תבזבזו את הזמן

כי הזקן לא יחכה לכם לנצח...

 

 

...אז שהיה לכם לילה טוב וחיים מושלמים

^.-...עוד פוסטים בימים הבאים

Dviromi מקווים שתמשיכו לקרוא את הבלוג

נכתב על ידי , 11/10/2010 19:28   בקטגוריות רומי ודביר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חמישי - האש בקרחת היער ונקודת מחשבה


שבוע חדש התחיל וגם פוסט חדש הגיע   שנתחיל? (דביר באדום | רומי בכחול)

 

 

האש בקרחת היער

זה היה בשעות הלילה, קולות היער העירו אותי.

קמתי, הזזתי את שמכתי ויצאתי מהאוהל..

המדורה שהוקמה לפני מספר שעות דלקה עדיין,

כאילו היא ממש נושמת..

הרגשתי שהאש קוראת לי..

חשבתי לזמן קצר שהזיתי והכול היה בראש שלי,

אבל כשהתקרבתי לאש האש נראתה כאילו היא בוחנת אותי..

משהו משך אותי אליה..

האש התחילה ללחוש בעדינות, התקרב עלי, אני לא יפגע בך.. רק תגע בי..

לא הבנתי מה האש רצתה אך ידעתי שהיא תפגע בי.

הלכתי כמה צעדים אחורה, התבוננתי באש ובכוכבים שהיו בשמים של קרחת היער.

האש סימנה לי להתקרב, היא נראתה מתקשרת איתי..

בסופו של דבר, החלטתי לבחון את האש המוזרה מקרוב.

התקרבתי בצעדים קלים אל האש.

התקרב עוד היא לחשה והוסיפה, אני לא מזיקה.. גע בי.

ידעתי שהאש מתכננת משהו.. אבל לא יכולתי להתאפק..

הושטתי את ידי אל האש..

אווץ'!! זה שורף!! צעקתי, שידי נשרפה..

למה עשית את זה אש!

 

והאש ענתה

הייתה צריך לדעת לא לעשות דברים שיהיו רעים לך, גם אם אומרים לך.

 

 

הדם שנישפך מהפצע הפתוח ליכלך הכל הצבע האדום התפשט בכל החדר הצרחה המעורבבת בדמעות שלה כשהיא הבינה שהיא עשתה טעות שהתאבדה היא הלכה אחורה ונפלה היא נפלה מבניין של מאה קומות ועכשיו היא מגיעה לסוף היא פותחת את עיניה בפחד ובוכה היא רוצה לחזור למעלה ולא לקפוץ היא הבינה שעשתה טעות אם לא נישתלט על הרגשות החזקים שלנו כל פעם שאנחנו עושים טעות הטעויות שלנו בחיים יביאו אותנו בסופו של דבר לטעות הכי גדולה, מוות....

 

 

תהנו, מאיתנו dviromi הפוסט הבא יפורסם בקרוב..

נכתב על ידי , 10/10/2010 20:43   בקטגוריות רומי ודביר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

גיל: 13

תמונה




281
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDviRomi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DviRomi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)