לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא מספיק טובה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

לאן תישא אותנו הרוח


כולם עוזבים את ירושלים. ככה אומר כל מי שאנחנו מספרים לו שאנחנו רוצים לעבור. הבעיה היא שאנחנו לא כל כך יודעים לאן לעבור, כל מה שאני יודעת זה שאנחנו צריכים לעבור קרוב יותר ליהוד בקיץ. אז נראה אם אתם יכולים לעזור...

התכנון שלי היה לבדוק איפה יש כיתת תקשורת ליואבי, ולפי זה לבחור אזור מגורים, ככה שיואבי יוכל להפגש עם חברים אחרי הצהריים. אבל בינתיים יודעים רק על כיתת תקשורת אחת, ואף אחד לא יודע איפה יפתחו שאר כיתות התקשורת באזור. ככה שהשיטה הזאת לא תעבוד.

אז עכשיו לשלב הבא - גן לתומר. תומר עולה לטרום חובה בשנה הבאה, ואני מחפשת גנים שבהם מלמדים את הילדים דברים מעניינים באווירה נעימה, ושאין בהם סובלנות כלפי אלימות.

שיקול משני (או אולי זה דווקא שיקול עיקרי) - שנוכל להרשות לעצמנו דירת 4 חדרים עם מרפסת גדולה או עם חצר, ועדיף שיהיה פארק במרחק הליכה או במרחק רכיבת אופניים.

בתנאים האלה, מה עדיף, שוהם או קרית אונו (אולי גני תקווה)? אני לא בונה על זה שמישהו מכם יודע, או יכול לייעץ, אבל ממש אין לי כיוון. כל מי שיש לו מה להגיד בנושא יעזור. למשל, מה אתם אומרים, כדאי לפנות למתווכים בשלב הזה?

הצילו
נכתב על ידי , 17/1/2007 14:35  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 53




14,098
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמ"ט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמ"ט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)