לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמא מספיק טובה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2007

מישהו גונב לי את הזמן


אני כבר שלושה שבועות בחופש וממש לא מתקדמת בקצב שתכננתי.

זה לא שאני לא עושה כלום- שבוע שעבר הייתי חולה יום אחד, יומיים ביליתי במוסכים לתקן את הנזק מהתאונה, טיפלתי בגינה שבמרפסת כולל שתילה וטיפול במערכת ההשקיה, והצלחתי לסלק את אחת מערימות הניירת ששגעה אותי (וכך נשארו רק עוד 12 ערימות לטפל בהן).
ואם לא ברור שאני במצב רוח קיטורי תשמעו את זה: הספקתי לעבור גם אצל רופא מומחה, ומסתבר שיש לי תגובה קשה לקור, הדם לא זורם טוב בכפות הרגליים שלי והאצבעות שלי נפגעות. הרופא טוען שיש לזה תרופה, אבל היא גורמת להתקפים של כאבי ראש ומדי פעם עלולה לגרום להעלפויות. ממש בחירה נפלאה - אצבעות רגליים שנראות ומרגישות כאילו מישהו הרביץ לי עם סרגל, או כאבי ראש והתעלפויות. (בכל מקרה אסור לי לנעול נעליים לוחצות, כך שכנראה לעולם אני לא אוכל לנעול נעליים אדומות כמו של חבצלת- כאילו שהייתי יכולה לשמור ככה על שיווי משקל בכל מקרה)  נראה לי שהגוף שלי רומז שאני צריכה לעזוב את ירושלים... :-)
אני די בטוחה שחלק מזה שאני לא מצליחה להתקדם בטיפול בדברים זה שכושר הריכוז שלי זוועתי. אני מתחילה לעשות משהו, רואה משהו אחר בדרך, ושוכחת מהדבר הקודם. לצרצר מצונן יש יותר יכולת ריכוז ממני. ככה יצא שיום שלם לא הצלחתי לסדר כביסה יבשה (כי הטלפון צלצל כשהתחלתי לקפל אותה), לטלפן לחברת הביטוח שיתקנו נזק מדוד מים שנזל (כי נזכרתי שאני צריכה לקחת תרופה), ולקבוע עם הבייביסיטר שתבוא (כי נזכרתי שאני צריכה לקרוא באינטרנט על בעיות דם ברגליים). אין לי מושג מה כן עשיתי, אם בכלל, באותו יום.
אבל אני לא סתם מקטרת בלי לנסות לטפל, ולכן אתמול עשיתי רשימה במחשב, באותיות מאד גדולות, של הדברים החשובים שאני צריכה לעשות. אי לכך, אתמול הבית סודר, ואפילו הספקתי להכין מרק תירס מדאים, שמתאים בדיוק למזג האויר החורפי. מצד שני, לא הספקתי בכלל להציץ בישראבלוג, פעם הבאה אני צריכה להוסיף את זה לרשימה...

נכתב על ידי , 31/1/2007 15:00  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 53




14,098
הבלוג משוייך לקטגוריות: עבודה , 30 פלוס , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמ"ט אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמ"ט ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)