לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה שתגידו.



כינוי: 

בת: 29

MSN: 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

קצת על


הבקרים האחרונים שלי אף פעם לא משו. 
משום מה אני תמיד מצליחה לקום עם חוסר תאבון, כאב ראש מטורף ומצב רוח בגהינום.
לפחות בנוגע לשינה עצמה, כל הוונאבי סיוטים והזיות שלי התחילו להיעלם, 
בניגוד למה שחשבתי במשך כל 16 שנות חיי, יש דברים שבאמת עדיף לא לדעת, 
ואם כבר מזדמן הידע עליהם.. הדחקה היא מילה מצוינת לאלה שמתקשים לעכל - כמוני 
במקרה שלי, הדחקה של דברים מסוימים, מעבר לבעיה הכללית שפשוט לא בא לי לישון,
העלימה את הבעיות למיקרה וכן ארצה לחטוף איזו תנומה קלה. 

האמת היא שהחופש הזה עובר מהר מידי.
הרבה יותר מהר ממה שחשבתי וציפיתי שהוא יעבור,
אני אפילו לא באמת עושה שום דבר מיוחד בו. בכנות, רוב הימים שלי מתנהלים מהמיטה למחשב ומהמחשב למיטה.
חוץ מכמה בילויים פה ושם, אפשר לומר שאני לא אקטיבית במיוחד. 
אבל כשחושבים על זה, מותר לי. אני עולה לי"א, אחרי שנה שגם ככה בקושי שרדתי. 
מגיע לי קצת חופש מהכל לא? 
מגעיל אותי לחשוב שעוד חודש בדיוק הולכת להתחיל השנה הכי עמוסה בחיים שלי, 
אין לי מושג מאיפה להתחיל בכלל ואיך אני הולכת לעבור אותה בלי לקבל לפחות 3 נכשלים בתעודה. 

אבל איך שהוא אני תמיד מוצאת דרך יצירתית, ודקה התשעים שמסדרת הכל. 
ועם כמה שבחודשים האחרונים האופטימיות שלי לא ממש זהרה לעייני כולם, 
היא כן חבויה איפה שהוא בתוכי, והיא אומרת לי שהכל יהיה בסדר 

ובכל מיקרה, שיהיה לכולם שבוע טוב
שבת שלום,
שירצ! 
נכתב על ידי , 31/7/2010 12:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



6:00


משו חסר, מילה או שתיים, חיוך אחד קטן,
הוא לא מופיע אלא אם כן הוא חש בקרבתך,
כל הלילה הוא חיכה, רק לך. 
אבל הלילה לא חיכה לו, ועוד שעה.
עוד שעתיים.
עוד שלוש. 
יש בו יותר מזה, יש בו ציפייה. 
חיוך אחד קטן, עקשן,
והפעימה שבאה איתו.
אבל הלילה לא חיכה לו. 


את רצינית? מדברת לעצמך, כמו ילדה מפגרת.
תתחילי לקחת דברים בפרופורציה לפני שתהרסי הכל.
ילדה טיפשה ומאוהבת. 
נכתב על ידי , 22/7/2010 05:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,888

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקאמיקאז - שירצ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קאמיקאז - שירצ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)