לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

IN MY MIND


YoU CaN HaTe Me LoVe Me I DoNt CaRe AnY MoRe

כינוי:  רוותם [;

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010


Waking up I see that everything is ok
The first time in my life and now it's so great
Slowing down I look around and I am so amazed
I think about the little things that make life great
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling


This innocence is brilliant
I hope that it will stay
This moment is perfect
Please don't go away
I need you now
And I'll hold on to it
Don't you let it pass you by

I found a place so safe, not a single tear
The first time in my life and now it's so clear
Feel calm, I belong, I'm so happy here
It's so strong and now I let myself be sincere
I wouldn't change a thing about it
This is the best feeling


It's a state of bliss, you think you're dreaming
It's the happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry

It's a state of bliss, you think you're dreaming
It's the happiness inside that you're feeling
It's so beautiful it makes you wanna cry

It's so beautiful it makes you wanna cry

This innocence is brilliant, It Makes you want to cry
This innocence is brilliance Please don't go away
Cause I need you now
And I'll hold on to it, Don't you let it pass you by

 

 

אני אוהבת אותך הכי שאפשר

 בעולם לא הרגשתי מה שאני מרגישה כאשר אני לצידך

החיים שלי נהפכו להיות הכי מושלמים כשאמרת לי כן

אני מקווה שאהבה שלנו תצליח להחזיק מעמד

ושיהיה לנו רק טוב ביחד

I LOVE YOU


נכתב על ידי רוותם [; , 16/6/2010 16:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני פשוט מאוהבת &#9829;


אין פשוט לא יכולתי לבקש משהו יותר טוב ממך !

אתמול היינו חודש האהא זה מרגש אותי ^^

זה היה החודש הכי טוב בחיים שלי ואני מקווה שיהיו לנו עוד מלא חודשיים כאל המלאים באהבה חויות והתרגשויות ..

אין כול בוקר אני פשוט קמה עם החיוך הכי ענקי שיש כי אני יודעת שאתה שלי סופסוף

ואתה שלי לא רק בחלומות אלא גם הפעם במציאות

התחושות היכ נעימות שאני רואה אותך

הפרפרים שגורמים לי לרחף

הנשיקות שאני לא רוצה שיגרמו

שאתה מחבק רוצה פשוט להירדם ולהישאר ככה

אני אווהבת אותך כ"כ    ♥

נכתב על ידי רוותם [; , 13/6/2010 21:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,751
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוותם [; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוותם [; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)