לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

.Please mind the gap


?Did you see more glass


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: i`ve forgotten this before. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Houston, we have a problem


אני כאן כי בחללית שלי נגמר הדלק.

~

תגלית מדעית חדשה-ישנה: כוכב הלכת הזה שומם ושום דבר לא חי בו כבר שנים. אולי מעולם לא היה חי, זו תעלומה שיכאב לי מדי לפתור.

מדי פעם זורחת מעליו שמש לבנה, רחוקה ואדישה. אם יכולתי לדעת שהחיים הנסתרים שדמיינתי היו רק הצללים שזזו עם התקדמות השמש בקו האופק, כף רגלי לא הייתה דורכת בו לעולם. אבל עכשיו אני יכולה רק לחשוב, מה היה קורה אילו, כי אני כבר רגילה, ובאמת אוהבת את המרחבים הפתוחים, האבנים החדות והחשופות, רוחות הסערה העזות, המבנים הוירטואליים המתפוררים שמלאים בספריות עצומות. יש כאן כל כך הרבה מידע ואין אף אחד שיקרא. היתרון המרכזי של השהות שלי פה הוא שלא נשאר לי כאן מה להרוג. אני טובה בזה. נדמה לי שאני בטעות הרגתי את החיים על הכוכבים הקודמים שלי בייסורים, אין לי הסבר אחר לשאלה הנצחית בדבר היעלמותם.

כשאני הולכת על פני השטח של הכוכב הזה אני לא משאירה מאחוריי שום עקבות, אבל האבנים החדות פוצעות את כפות הרגליים שלי עד זוב דם. הלוואי שהדמעות שלי ישאירו כאן בורות קטנטנים בעומק אלפי קילומטרים. אבל זה לא קורה. כמו שאמרתי, אין כאן מה להרוג.

חוץ מזה אני גם טובה בלהתחזות ליצור מת. כשאני יצור מת, הכוכב הזה מזהה אותי כחלק מעצמו ולא מנסה לפגוע בי. הוא אפילו עוטף אותי במעטפת דקיקה ושקופה של חיבה. אין לי מושג למה ומאיפה לכל הרוחות זה מגיע, אבל כשאני מנסה להאחז בהרגשה הזו הכל מתפוגג ועולה לכיוון השמיים השחורים בעשן אפור מסתלסל. אולי הכוכב אומר, "את בעצם לא מתה, אז עשיתי את זה בכוונה".

אולי אני אמות כאן במדבר הזה. העצמות שלי יישארו, והאדם הבא לא ירגיש בודד כל כך.

אולי יקרה ההיפך, אני אחפש את החללית שלי ואעזוב את המדבר הזה. אני מקווה שהכוכב הזה ייסדק כשאשאיר אותו מאחוריי.

והכי אני רוצה להצית אש גדולה ולשרוף את הכל, ולראות האם בכל זאת אוכל למצוא יצור חי כאן, שינסה לברוח מהחום בצעקות כאב. ואז ארוג אותו בזריקת רעל, כי זה מה שהחיים שלי על הכוכב הזה עושים לי כבר במשך חודשים. איפה השארתי את החללית המזורגגת? יוסטון יקירתי, זה כואב לי כל כך.

נכתב על ידי Alia Atreides , 12/3/2011 22:50   בקטגוריות how to disappear completely, i've forgotten this before, אין לי ברירה אלא לרצות את האפשר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא היום הכי גרוע בחיים


גם לא מתמודד בולט לתואר, כבר היה גרוע יתר.

 

זה היה כל כך מוזר,

משהו ענק נשבר בתוכי כשהשמש זרחה.

היום כשעזבתי את הדירה רק לין הייתה שם, וכשאמרתי לה שאני הולכת ואיחלתי לה חג שמח, הייתי בטוחה שאני לא חוזרת לשום מקום אף פעם.

התחלתי לבכות רק כשנעלתי את הדלת מאחוריי.

[כן, עד כדי כך]

 

אני חייבת לסיים את כל העניינים הלא פתורים שלי. זה לא הגיוני מה שקורה לי בזמן האחרון. לא הגיוני שאני פוגשת את גל פעם בחודש ליום-יומיים ואז בוכה כל הלילה, וזה עוד פחות הגיוני שאני הולכת לנדב בשביל לעשות את זה. לא הגיונית גם העובדה שכדי לצמצם את כמות הבלגן, ויותר חשוב, את החשיבות שלו, אני חושבת על גילי ובזה יוצרת לעצמי עוד בלגן.

אין לי תוכנית פעולה ברורה אבל זה חייב להפסק. זה לא באמת כל כך מורכב. הבעיה היא שאני פשוט מנסה לפצל את העולם שלי. לשים בכל אחד שאני מכירה קצת מעצמי. אבל אף אחד לא צריך להיות העולם שלי כי זו אחריות גדולה מדי, וזו לא מחובתו של אף אחד להרים אותי כשאני נופלת. אף אחד לא חייב להחזיק אותי.

הייתי חכמה. ידעתי לקשור אליי אנשים בצורה כל כך שקופה ומטושטשת שהם חשבו שהם עושים את זה מרצונם החופשי. דרך הפעולה הייתה פשוטה: כל אחד ממש ממש צריך משהו. אולי הקשבה, אולי דרמה, אולי לטפל במישהו. יש כל כך הרבה כפתורים שאפשר ללחוץ עליהם. הייתי בוחרת אדם ונותנת לו את מה שהוא צריך, ואז הוא היה שלי. הוא היה מפחד לאבד אותי, ולי היה עולם חדש בכל פעם.


 

זה חייב להגמר.

 

נכתב על ידי Alia Atreides , 9/9/2010 02:43   בקטגוריות האמת המרה, i've forgotten this before, וואו, עדות ויזואלית  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום אמא שלי הראתה לי סרטון וידאו שהיא צילמה לפני שנתיים כשסיימתי את יאס"א ובדיוק חזרתי הביתה בקיץ. המחלה שלי הייתה ממש ממש ממש חמורה באותה תקופה, והסרטון מראה אותי שוכבת על המיטה בחדר שלי ואת מיה וקרן יושבות על השטיח מתחת למיטה ואני מספרת להן סיפור על תנין שהיה חולה והלך לחפש את התרופה שלו שנמצאת "בראש המגדל הגבוה ביותר" אבל בכל פעם שהוא התקרב למגדל, המגדל נעלם והופיע מחדש במקום אחר.

בכיתי כשראיתי את זה, כי מתישהו במהלך הסיפור ניסיתי לרדת מהמיטה כדי לשבת לידן על השטיח ולא הצלחתי להחזיק את עצמי יציבה במעבר הזה ונפלתי מהמיטה לרצפה, ובהמשך רואים איך אני מנסה להשען על הידיים ולהתרומם כדי לשבת ולא מצליחה.

אפילו שכרגע אני מרגישה מגעיל רוב הזמן  נראה לי שבאופן כללי יש לי מזל.


לפני כמה דקות נזכרתי באירוע קליטה בתחילת כיתה י'. אמרו לנו לבוא עם בגד ים, אבל לי לא היה. זאת אומרת, באופן עקרוני היה לי, אבל לא יכולתי לשים אותו כי הצלקות על הרגליים שלי היו ממש בולטות באותה תקופה וגם היו שם די הרבה חתכים חדשים. אז ביקשתי מנעמה את המכנסיים היחסית-קצרים הכחולים שלה וכשהיא שאלה למה אני לא שמה בגד ים אמרתי לה שזה בגלל שאני ביישנית.

באירוע קליטה לא היה כיף במיוחד והזיכרון הכי חזק שלי הוא שהיה לי חם וחוץ מזה היה לי בעיקר משעמם ואני גם זוכרת את אורי בקימונו סגול למרות שאז לא ידעתי להעריך עד כמה זה באמת מצחיק. באחת ההפעלות שעשו לנו כדי להוציא אותנו מהשעמום היינו צריכים להסתובב סביב עצמנו עשרים פעמים ואז לקפוץ מעל מקל שהיה מונח על האדמה. הם אמרו לנו "נראה אתכם", ואני ביקשתי להיות ראשונה כי זה נראה לי נורא קל.

אז הסתובבתי וקפצתי. ראיתי את המקל מונח על האדמה אבל כשניסיתי לכוון את עצמי להיות מעליו פתאום מצאתי את עצמי עפה בכיוון שונה לחלוטין - באלכסון ולמטה. כשנפלתי, ראיתי את המקל במרחק של מטר [בכיוון הלא נכון] והראש שלי הסתובב בטירוף ונהיה שקט כזה, ואז נוהר קמה והתיישבה לידי למרות שבקושי דיברנו קודם בכל השבוע וחצי של השנה, ושמה את היד שלה על הרגל שלי ולא נתנה לי לקום גם כשאמרתי לה שאני מרגישה בסדר [אפילו שברגע זה אני לא הכי יכולה לקום מהרצפה]. לקח לי משהו כמו עשרים שניות להבין שהסיבה שהיא יושבת לידי היא שכשנפלתי המכנסיים שלי איכשהו התקפלו למעלה ואחד החתכים שלי נפתח והתחיל לרדת לי דם, והיא שמה את היד שלה על הרגל שלי כדי להסתיר את זה מכולם. כשקמתי אמרתי לה ממש בשקט תודה אבל אני לא חושבת שהיא שמעה.

 

הסיבה היחידה שבגללה נוהר ואני דיברנו בכיתה י' הייתה החדר שבו גרו רנן וליעד, ששתינו היינו בו די הרבה, והשיחות הסתכמו בעיקר באסטרטגיות שונות לשכנע את ליעד ורנן לכבות את האור, לקפוץ על פלג, לעטוף אותו בשמיכה ולדגדג אותו. בכיתה י"א לא דיברנו בכלל, כי לא הייתה לנו מי יודע מה אינטרקציה עם אנשים משותפים, וכשחזרנו לדבר מדי פעם בכיתה י"ב זה היה כי ישבנו ביחד בשיעור מתמטיקה ועשינו ביחד את התרגילים [יותר נכון נוהר עשתה ואז הסבירה לי איך היא עשתה את זה], וגם כי דיברתי עם ליעד יחסית הרבה בגלל צוות הגברה מאז שנעמה עזבה.

באחד משיעורי מתמטיקה נוהר יצאה באמצע השיעור והשאירה את המחברת שלה על השולחן, ואין לי מושג למה, אבל פתחתי אותה באמצע, בחלק שבו היא לא כתבה עדיין, רשמתי "נוהר, אני אוהבת אותך", הקפתי את זה בלב, והחזרתי את המחברת למקום. נראה לי ששכחתי מזה עוד באותו יום, והיא לא אמרה על זה שום דבר אף פעם אז גם לא הייתה סיבה להיזכר.

באחת מאינסוף החזרות לאינסוף האירועים שליעד ואני היינו צריכים להיות בהם באופן אישי כי לא ניהלנו את הצוות בצורה בכי מוצלחת והעבודה שם הייתה בהתאם, ליעד אמר לי שהוא שכח את המפתחות לגשר בחדר של נוהר וביקש שאני אלך להביא אותם, אז הלכתי. החדר היה ריק והמפתחות היו על המיטה של נוהר, ובדיוק כשלקחתי אותם משם והתכוונתי לצאת ראיתי שהדף הזה שרשמתי לה מודבק לה על הארון.

אולי אני צריכה להתקשר להגיד שלום.

נכתב על ידי Alia Atreides , 20/7/2010 03:40   בקטגוריות how to disappear completely, i've forgotten this before  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  Alia Atreides

בת: 34

MSN:  עכביש עם כנפיים

תמונה




12,546
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlia Atreides אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alia Atreides ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)