לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

.Please mind the gap


?Did you see more glass


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ,. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


היום חלמתי על אוהד. זה בגלל ששלשום רחל הסייעת שלו לא הגיעה והייתי צריכה להחליף אותה ולעזור לו באנגלית.
היה לו בוחן. אוהד יודע אנגלית.  היו לו 28 שאלות והוא עשה רק שלוש טעויות.

הגשנו את הבוחן למורה והיא הוסיפה עוד 10 שאלות. כשחזרנו למקום אוהד אמר, "ידעתי שזה טוב מדי בשביל להיות הסוף".

אוהד נחשב ליותר "בסדר" מהילדים בכיתה שלי. אני יכולה להבין למה הם כולם חושבים ככה, אם הילדים בכיתה שלי היו מקבלים את הבוחן הזה באנגלית לא היו להם 3 טעויות, היו להם 27. מצד שני, הם קוראים זה לזה "אחי" ומחבקים אחד את השני כל הזמן. אם מישהו היה מנסה לקרוא לאוהד "אחי" אוהד היה קורא לו אידיוט ולא מדבר איתו שבועיים. [אני מחבבת את אוהד. הוא דומה לי כשהייתי קטנה.]

 

זה היה בדיוק כמו כל החלומות שלי על אנני. יש לי חלומות עליה בלי סוף. על שאר הילדים בכיתה פחות. הוא היה כל כך בסדר, הוא דיבר וצחק וחייך.

אני לא יודעת אם זה קורה בגלל שאני רוצה "לתקן" אותם או שאני רוצה שהם יהיו מתוקנים לבד, או משהו כזה. אני חושבת שלא כי לדעתי ובהתחשב באיך העולם מתנהל היום, עדיף להם ככה. אני לא ממש דואגת לילדים מהכיתה שלי. במיוחד לא לאנני. אנני לא מדברת. היא אוהבת למלא קערות במים ולהשיט בהן סירות נייר קטנות. זה בסדר אפילו שהיא כבר בת 15. אבחון של אוטיזם לא משאיר להם הרבה אופציות ללכת לאיבוד.

אני הכי מפחדת בגלל הילדים אחרים. אני מפחדת בגלל מרקורי, ובגלל אוהד. אוהד בן 13, מרקורי כמעט בגיל שלי. הם יותר מדי בסדר, אף אחד לא יעזור להם כשהם יגדלו. הם לא מחייכים אף פעם. הם חייזרים וכואב להם להיות כאן.

 

 

 

נכתב על ידי Alia Atreides , 22/5/2011 12:55   בקטגוריות אין לי ברירה אלא לרצות את האפשר, וואו, עדות ויזואלית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה מה שלירן היה בשבילי:




 

אני מעדיפה להתייחס לזה כאילו הוא היה סוג של שליח

manipulated living

[לא בטוחה איך להגיד את זה בעברית]

הוא הגיע כדי להראות לי משהו. להסביר שאני לא בדרך הנכונה. להגיד לי כמה אני לא בסדר. לתקו אותי, אולי. ואז להיעלם מהחיים שלי.

ככה אני מעדיפה לראות את זה, ככה זה פחות עצוב לי, אני חושבת.

נכתב על ידי Alia Atreides , 5/3/2011 16:17   בקטגוריות how to disappear completely, וואו, עדות ויזואלית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דן





ועכשיו באמת.

כשאני עם דן אני מרגישה יותר לבד מאשר כשאני לבד.

 

אני חושבת [ומקווה] שדן לא יודע מה הוא עשה. אין לו כוונות רעות, אבל הוא צריך כוח, ואני המקור הכי זמין, או המקור היחיד שזמין. אם הוא היה יודע שאני לא יכולה לעצור או לעכב את המעבר של הכוח שלי ממני אליו, אני בטוחה שהוא היה מפסיק לקחת ממני את עצמי, או לפחות נותן לי לבחור.

 

כשאני מדברת עם דן, אני צריכה לחשוב שוב ושוב ושוב על מה להגיד ואיך בדיוק לנסח את זה. זה קשה לי כי אני כן רוצה לדבר עם דן, כי הוא בסך הכל בחור ממש נחמד, וכי באופן כללי אין בסביבה שלי יותר מדי אנשים שזמינים לשיחה, אבל אני לא באמת יכולה לדבר איתו בגלל שאנחנו שונים מדי מהבחינה הזו שמה שאני חושבת ומה שקורה לי לא מעניין אותך בזכות עצמי [אם זה כן מעניין אז זה רק במקרים שמה שאני חושבת או מה שקורה לי קשור כרגע לתחומי העניין המשותפים שלנו] והוא מקשיב לכל זה רק מתוך נימוס. אין לזה שום סיכוי.

הקשר הזה טוב לי מהבחינה הזו [וזו גם הסיבה שאני לא בורחת חזרה למשהו יציב שטוב לי] שהוא הרסני בשבילי. הוא עוזר לי להוריד את קירות ה"אני לא חושבת על זה" וה"אני מגניבה וכולם סתם זין" שבניתי כשעזבתי את יאס"א. אני מרגישה שאני קרובה יותר להיות מעורבת במה שקורה, להיות חלק מהכל. טוב לחזור לעצמי אפילו שהעצמי הזה נשאב לביוב ושם מתפורר. ממה שאני זוכרת, נדמה לי שאני אוהבת יותר את עצמי השבורה. יכולתי לחשוב - אמנם לא בבהירות, אבל בשנתיים האחרונות יש לי מסטיק בראש, ואני לא יכולה לחשוב כמעט בכלל.

נכתב על ידי Alia Atreides , 8/1/2011 17:48   בקטגוריות how to disappear completely, וואו, עדות ויזואלית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  Alia Atreides

בת: 34

MSN:  עכביש עם כנפיים

תמונה




12,546
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAlia Atreides אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Alia Atreides ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)