לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד אחת עם שריטה קשה(=



Avatarכינוי: 

גיל: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2010

מותגים באמת שווים את הכסף שלכם? (פוסט עם הדעה שלי על מותגים)



צר לי להגיד לכם חובבי ה"מותגים" למינכם ,שלהוציא המון כסף על ה"שם" זה פאתטי ודבילי לחלוטין!!!1


היום פתחתי את המחשב ונכנסתי לאחד הפורומים ,ראיתי דיון בפורום אופנה

"התחדשתי במלא דברים של מותגים,קניה מטורפת של7000 שקל"

זאת הייתה הכותרת של הדיון ,נכנסתי מתוך

סקרנות לראות איזה בגדים שווים 7000 שקל...משכורת חודשית ממוצעת

ופשוט נחרדתי! חולצות פשוטות חלקות (של צבע אחד) עם סימן קטן בצד של המותג ב100-200 שקל

סריגים פשוטים של שני צבעים אבל מה? עם הסימן של המותג ב200-300 שקל

וג'ינסים איך לא ב1000-800 שקל!

אני כנערה בת 16 בחיים לא יחשוב לרושש ככה את ההורים שלי על פיסת בד שיש מצב שתיקרע או שפתאום ימאס לי ממנה!

ושלא תבינו לא נכון אני מטורפת על אופנה ומתלבשת טוב (בלי להשתחצן) ,אבל אני מעדיפה ללכת לחנות שהיא לא מותג

ולקנות את כמעט אותו שמלה/כל דבר אחר בפחות כסף,הרבה פחות!

גם אני לפעמיים נכנסת לחנות שהיא מותג וקונה משהו...אבל זה גם במחיר סביר ואם אני באמת לא יכולה למצוא את זה

בחנות אחרת....הנה דוגמא: לפני שבועיים קניתי מעיל ברנואר ב170 שקלים שזה יחסית נורא זול למעיל דמוי עור

וזאת הקניה היחידה שעשיתי במותג השנה...

אני באמת לא מבינה למה לשלם כל כך הרבה כסף על "שם"?? אם יש מישהו שמוכן להסביר לי אני ישמח....

אפשר להתלבש מהמם גם בלי להוציא סכומים מטורפים...

תזכרו "המותג" הזה לא יעשה אתכם בן-אדם יותר טוב...זה בסך הכל פיסת בד!

 

אם אתם חושבים שזה נושא חשוב להבהיר את עניין ה"מותגים" הזה

תמליצו אני ישמח..(=


 

נכתב על ידי , 8/12/2010 13:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

235
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד אחת עם שריטה קשה(= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד אחת עם שריטה קשה(= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)