לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Meanwhile, In The Middle Of Nowhere


You lost your way and you couldn’t overcome The times you’d hide what’s been building up inside

Avatarכינוי:  Wasteland

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

מצליחה איכשהו


להסיח את דעתי מהכל ולהשקיע את הראש בלימודים. יותר נכון להטביע את הראש בלימודים,

דבר שהוא דיי מוזר שאני מצליחה לעשות לאור העובדה שנשארו לי רק 3 מקצועות, ואיכשהו בכל זאת, זו אחת התקופות העמוסות ביותר שהיו לי בחיים.

 

וגיליתי שהזמן שלי הרבה יותר קצר משתכננתי והתכוננתי לקראתו. 

הימים שלי באמת ספורים.

באסה, אפשר לומר.

 

 



באלי להיות שם ▲▲▲▲▲

נכתב על ידי Wasteland , 14/5/2014 00:31  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWasteland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wasteland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)